Foto iFokus

Foto

Etikett: fotolekar-fototävlingar
Läst 365 ggr
Gertb
0

Tävling sportfoto december - 07

Dags för årets sista etapp i serien Sportfoto-tävlingar.

Månadens tema:

Simning och vattensport (Fridykning, sportdykning, simning, simhopp, konstsim, vattenpolo, vattenskidor, surfing, undervattensrugby mm mm)

Bilderna ska vara inskickade senast den 31 december 2007. 

------------------------------------------------------------------------------ 

Reglerna är följande:

1. Varje tävlande får bidra med max 5 bilder. Bilden ska vara tagen av dig och omanipulerad, dvs inga detaljer får läggas till eller tas bort ur originalbilden. Naturligtvis får lättare efterbehandling göras med beskäring, kontrast, färgmättnad, skärpa etc.

2. Bilden bör vara max. 800x600 pixlar. 

3. Skriv var och när bilden är tagen och gärna en kommentar om den. Bilderna behöver inte vara nytagna.

4. Beroende på hur många bidrag som kommer in kommer jag att välja ut ett antal som går till final (dock kan varje tävlande få högst en av sina bilder till finalen).

5. Sedan kommer medlemmarna på FotoiFokus att rösta fram vinnaren. Tre stycken trisslotter till de tre vinnande bidragen kommer att delas ut i pris.

Välkommen med ditt bidrag! För överskådlighetens skull kommer tävlingsbidragen att läggas upp på den här sidan vartefter. 

Lycka till!

PS: God Jul och Gott Nytt foto-År Glad !

Monday
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min värdfamilj under en språkresa med varsin surfingbräda under armen.

http://www.regret-nothing.com

Monday
0

Vår guide som dök ner flera meter utan tuber och kunde hålla andan i vad som kändes som en evighet.

http://www.regret-nothing.com

Kennet
0

Grabben i sitt rätta element

Gertb
0

Samtliga tävlingsbidrag är uppdaterade på samlingssidan. Välkommen att deltaga fram till den sista dec.!

Kavitha
0

Här kommer mitt bidrag.
En kille som provade på att åka vattenskidor i somras.

Gertb
0

Kom

igen

nu!!

aliciia
0

kan leta upp (: