Foto iFokus

Foto

Etikettmänniskor-ej-kritik
Läst 479 ggr
Robert
0

Gymnastik - Final

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min dotter hade avslutning för sin gymnastik för terminen. Och ikväll var det show. Här är tre bilder som jag har tagit under uppvisningen. En fjärde ska jag lägga ut efter ett program.

Hälsningar

Robert

Robert
0

En till på samma tjej som här ovan, (inte min dotter)

Robert

Robert
0

Här är min döttrar, Luminia och den äldre som var med på avslutningen.

Robert

Robert
0

Och sista bilden efter ett kort program om Brigitte Grenfeldt. Brigitte var med på tv i ett kortprogram i Finska FST. Programmet handlade om hur hon arbetar som fotograf under ett bröllop. Bland annat kunde man se hennes produkt Secret Box.

Hälsningar

Robert Hammar

Robert
0

Det får bli en till…

Och du kanske undrar vad i …. håller han på med. Bilderna ska vara så, det är medvetet.

Hälsningar

Robert

broderbluff
0

=) gillar känslan av rörelse

Robert
0

Om jag har lite tur så kommer jag att kunna komma iväg på en intervju hos Brigitte och se hur hon arbetar. Något som jag verkligen ser fram emot att få träffa en så stor fotograf som Brigitte.

Hälsningar

Robert

Norrskenet
0

Enda jag störs av är lutningen på golvet på första bilden. Jag gillar oxå att det är fart över bilderna och ljuset och värmen i gympa3

Robert
0

Idag var det den stora dagen. Jag fick förmånen att dela nationaldagen med Brigitte Grenfeldt tillsammans med ett brudpar som gifte sig i Stockholm. Brigitte är otroligt duktig och väldigt sympatisk person.

Hälsningar

Robert