Foto iFokus

Foto

Etikettövrigt
Läst 1456 ggr
Robert
0

100 medlemmar!

Foto.iFokus har nu sedan start vuxit till att nu vara 100 medlemmar. Vi räknar med att medlemsantalet kommer att vara över 500 medlemmar till slutet av år 2006.

Häng med i en intressant utveckling och jag tackar dig nu på förhand för alla dina bidrag! Vill du bli en Medarbetare på Foto är du välkommen bland många andra anmäla ditt intresse på mitt mail.

Hälsningar

Robert

johan
0

Champagne!!!!

Mvh // Johan

Pia
0

Grattis, Robert! Jag verkar inte lyckas spräcka den gränsen innan nyår själv… attans:)

bjorsa
0

Om man är medlem i iFokus så kan man ju skriva i alla ifokusar så jag trodde att man var medlem i iFokus å inte i ****.ifokus men jag har fattat fel där vilket inte är så ovanligt:-))Hur gör man för att utöka sitt medlemskap ?fast de e kanske bara onödigt då man ändå har tillgång till allt

grattis till hundringen Robert

mvh/bjorsa

Robert
0

bjorsa, du lägger bara in fler sajter som favoriter, då blir du automatiskt medlem på de olika sajterna som du väljer att ha som favorit.

Hälsningar

Robert

bjorsa
0

Ahha då fattar jag de e alltså den här till höger där de står mina sajter för den ovanför där de står mina favoriter där är de personer ,skall genast testa att lägga in katter på mina sajter

mvh/bjorsa

Pia
0

Ja gör det bjorsa, då blir du välkomnad som vår 92:a medlem!:)

bjorsa
0

Pia nu är jag medlem fick ett mail om det ,lite pinsamt att jag inte fattat de här för jag var inte ens medlem i foto i fokus Generad vilket jag trodde tydligen var jag bara medlem i prylar i fokus  nu är jag dock medlem i datorn foto katter och prylar men jag får väl fylla på mer

mvh/bjorsa

reddie
0

Bjorsa- det är du inte ensam om att tro. Ska genast lägga till fler sajter till favoriterna.

Pia
0

Intressant! Kanske något som behöver förtydligas…:)

Robert
0

Vad kul, nu har det gått en vecka sedan medlemsantalet passerade 100 stycken och sedan dess har det tillkommit hela 16 nya medlemmar.

Kul att du har valt att registrera dig hos Foto.iFokus och jag hoppas att du kommer att trivas här.

Hjälp oss att göra sajten ännu bättre genom att tipsa alla dina vänner och bekanta om sajten. Ju fler vi är desto mer levande blir Foto.iFokus.

Klipp ut och maila vidare:

------------------------------------------------------------------------

Hej!

Jag måste tipsa om en sajt som är väldigt bra. Här kommer du att hitta en massa fototips. Vi möts på http://foto.ifokus.se

Bästa hälsningar!

Din fotovän

---------------------------------------------------------------------------

Tack på förhand!

Robert

Robert
0

Förutom att jag har förmånen att dela mina tankar med dig så är det växande medlemsantalet den enda belöningen jag har för att driva Foto.iFokus tillsammans med Benny/BMJ.

Nu är vi snart 200 medlemmar och i skrivandes stund 192 stycken. Det snabbt ökande medlemsantalet är förhoppningsvis en bekräftelse på att Foto.iFokus är på rätt väg.

Jag hoppas att du fortfarande trivs och kommer att stanna kvar här. Tycker du att det är trevligt här på sajten, tipsa gärna andra om oss!

Tack på förhand för att du tipsar andra om Foto.iFokus, för att du bidrar med inlägg, delar med dig utav dina erfarenheter och kunskaper.

Bästa hälsningar!

Robert

Bima
0

Jag trivs jättebra här och kommer definitivt att stanna.
Sen har jag självklart en länk hit på hemsidan… :)

Robert
0

#12, det är trevligt att ha dig här!

Om du (jag skriver så om dig ("du") som läser det här) vill bli länkad till din sida så får du gärna höra av dig till mig. Din sida ska vara förknippad med foto.

Hälsningar

Robert

Niklas
0

Tiden går fort. Sajten är ungefär 25 gånger större nu. :-)

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Robert
0

Huvaligen, det stämmer. Jag drog igång sajten på min födelsedag den 10 augusti 2005 och nu har det gått 2½ år sedan dess. I samma veva som jag drog i gång med sajten så började jag plugga fotokunskap på New York Insitute of Photography. Nu kanske jag får ge upp mina tankar som fotograf.

Hälsningar

Robert

bosse
0

Vad betyder sista meningen i klartext?

bosse

Niklas
0

#15: Det hoppas jag verkligen att du inte måste. Hur går det med försäkringsärendet?

Vänliga hälsningar

Niklas

Robert
0

#16, i klartext, det hänger på Nordea idag. Läs mitt senaste inlägg på min blogg!
#17, kan kanske bli så, utan utrustning så går det inte att jobba som fotograf.

Hälsningar

Robert

Grodan_Boll
0

#16   Jag tror inte Robert har kontroll över sin kamera - det är någon kriminell som har tagit kontroll över Roberts kamera. Då blir det nog lite svårt att vara fotograf utan kamera. Och att köpa ny kamera måste ju vägas mot lönsamheten att vara fotograf. Ibland är inte verkligheten enbart positiv.

Martin
0

#18 Hoppas att allt löser sig.

Tyvärr är det väl så, att ju större värde på något ju längre tid tar det att fixa det. Jag hade inbrott på vinden för några år sedan och värde för ca 9.000 kr försvann, 22 timmar efter att jag anmälde det till If så fick jag mail om att pengarna skulle vara på mitt konto inom 2 dagar.

När mina föräldrar fick sin bil (värde ca 60.000 kr) stulen så tog det 3 månader (utan att den hittades) innan de fick pengar. Då fick de ca 25.000 kr. Två månader senare hade man hittat bilen, försäkringsbolaget sålt den till Saab som hade den i sin begagnathall, för 64.500 kr.

Försäkringsbolag är ett nödvändigt ont, men det gäller att kolla upp vad som gäller, innan skadan sker.

Ser fram emot besked om vad som händer i frågan.

En nyfiken fråga. Vad var all utrustning som försvann värd? Gissasr att det var en bra bit över ett par hundra tusen, utan att nu minnas på rak arm vad det var som försvann men vill minnas att det var en rätt diger lista.

mvh Martin

Niklas
0

#18: Det måste lösa sig på något sätt. Jag håller tummarna för att det går fort.

Vänliga hälsningar

Niklas

Grodan_Boll
0

Enligt artikeln i Kamera & Bild är värdet 150000 kr Länk

Martin
0

Och. Det är mycket pengar men ganska mycket mindre än jag trodde det var.

mvh Martin

Martin
0

#18 Hur gick det?

mvh Martin

Robert
0

#23, så pass mkt pengar som jag inte direkt hostar upp idag.

#24, väntar på besked, har gått en månad nu med Nordea.

The-Photo
0

Suveränt! Nån som vet hur många det är på hela iFokus?

Isak
0

25506 i skrivande stund.

Vänliga hälsningar

Alexander Isaksson

Martin
0

#25 Ja, det är ju inga småpengar på något sätt, en halv årslön och lite till. Oskattat. Men jag trodde att det var ännu värre, när jag sett bilder på din utrustning så verkar där vara hur mycket som helst (vilket där också är), samt att jag hade för mig att du hade en MarkII också vilket ju hade addat på det hela lite.

Hoppas du får positivt svar!

mvh Martin