Foto iFokus

Foto

Etikettövrigt
Läst 431 ggr
Xiox
0

Kamera hjälp, snabbt =D

Hej hej

jag vill ha hjälp med att hitta en passande, bra kamera, har mest tänkt på att fota, människor, djur och natur, men det kan bli annat också! nån som vet nån bra och inte alltför dyr kamera..

neonrosa
0

Systemkamera/kompaktkamera? Max prisklass? Har du tänkt att fota som hobby eller tex. bara på semestern?

Xiox
0

Kompaktkamera…och runt 1000-1500 kr. och det ska vara en hobby!!! =)))))))

neonrosa
0

Faktiskt så hittar jag inte en enda kamera i den prisklassen. Om du lägger till en tusing (2000-2500 kr) så hittar du nog betydligt fler kameror.

Xiox
0

Okii……tråkigt, fast då måste jag spara lite längre, lite drygt…nåt annat förslag? till kamera?

neonrosa
0

Nejmen se, nu hittade jag en hel del xD Kollade visst itne överallt ;) Gå in på www.cyberphoto.se och sen på digitalkameror och vidare till kompakta.

ElinH
0

Sony Cyber-shot DSC-W80 är en jättebra kamera!

/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus

Xiox
0

#6 hur är kameran? Alltså, hur många megapixlar osv, va ska man fota med kameran ? och övrigt.

ElinH
0

#8.

Är det något särskillt du vill veta om den?

/ ElinH

Xiox
0

hur menar du? du kan ju berätta lite om den! :)

ElinH
0

#11 hm.. det finns så mycket att säga. . Men rent allmänt, en jättetrevlig kamera för att vara en kompakt. Jag menar att om du undrar över något speciellt kan du ju fråga mig. =)

/ ElinH

andershagstrom
0

Kolla inte på Cyberphoto.se som utgångspunkt. Dim har bra service, men ja… Dom är dyra.

Ha http://www.prisjakt.nu som utgångspunkt :)