Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-nybörjare
Läst 493 ggr
Carolalover
0

Kritik på diverse bilder :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har samlat ihop lite bilder på allt möjligt som jag skulle vilja ha kritik på. Ursäkta spridningen på dem, ville inte göra flera trådar med en i varje…

konstruktiv kritik önskas :)

Mvh jessica

första bilden: mitt öga…  är skärpan bra? annat som jag ska tänka på?

Carolalover
0

andra bilden: adventsljus. Försökte fånga den lite varma känslan. Vad kan jag tänka på till nästa gång?

Carolalover
0

Bild tre: Snöiga trädtoppar… funkar beskärningen??

Carolalover
0

sista bilden: ljus. Vad kan jag tänka på??

Carolalover
0

oj då glömde en bild

bild nummer fem: fjäder…

Carolalover
0

Ingen som vill kommentera??

Norrskenet
0

Jag gillar ögat. Tyvärr så räckte inte skärpedjupet till för att få skärpa på näsan. Lågan har fina och varma färger, men den skulle behövs lite skärpa för att det skulle bli en toppenbild

Carolalover
0

Tack för kommentaren… jag medger att ljuslågan saknar skärpa…jag har inte provat att lägga på ngn skärpa det kanske blir bättre d娅

Norrskenet
0

Fjädern är oxå fin , men det är lite för mycket oskarpa saker framför

Carolalover
0

det har du rätt i…jag skulle ha tagit undan grässtråna innan jag fotade… men tack :)

valp69a
0

gör som jag fota å va nöjd med det du gjort bry dej inte vad andra tycker

Norrskenet
0

#10: Det är klart att man kan göra det, men då skall man inte be att få kommentarer på bilderna. Du kanske inte kan det, men vissa kan ta kritik positivt och göra att man kan ta "bättre" bilder nästa gång

Lininaa
0

Min favorit var bild 3. Den passade bra nu när man bara längtar efter jul, fin stämning i den.

Carolalover
0

Tack för era kommentarer :)

#10 Eftersom jag inte är speciellt duktig på det här vill jag gärna ha kritik på bilderna, jag kommer inte ändra dessa bilder…gjort är gjort… men jag kan få tips och ideer som jag kan tänka på till nästa gång…