Foto iFokus

Foto

Etikett: övrigt
Läst 555 ggr
Aiida
0

Fånga själar i kameran?

Okej jag är så fotoinsatt att jag till och med älskar att höra fotohistorier!
Många foto-skräckhistorier säger att om man riktar kameran med blixt mot ett ställe kan man fånag en ande. Asså inte att anden sugs in i kameran utan man kan se den vita skuggan i bilden.

Min kompis åkte till ett ställe som säg vara hemsökt, och riktade kameron mot ett fönster, och där ser hon något vitt liknande, ser ut som en kvinna som stirrar på henne. Hon frågade ett medium och dom sa att det var en ande!

Helt otroligt coolt är det inte? Att man kan se andar med hjälp av kameror! Så ut och fotografera mycket med blixt, du kanske får syn på något övermänskligt?

Bullan
0

Är ju just det att med blixt så blir det mkt konstiga reflektioner då man fotar i mörka rum! Därför tror ju många att det är andar och orber mm de fångar på bild!

Jag anser att: kan man inte se dem utan kamera, så kan man inte göra det med en kamera heller!!! I sådana fall, skulle jag vilja se ett foto UTAN blixt på sk orber och spöken!!!

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Krissefoto
0

Ja det finns ju en skatt där regnbågen slutar oxå, eller varför inte fota alla små tomtar i skogen.. konstigt att ingen har några bilder på det? Nä jag ska nog rigga upp teleobjektivet ikväll oh försöka fånga små gröna gubbar på månen. och lyckas jag inte med det ska jag ringa ett medium och fråga efter näsa veckas lottorad.. suck!…

Aiida
0

Jaså lite sarkastiks här också. Men då kan jag väll berätta att jag läst en artikel och hittade bilder på det också. Vad säger du nu då?
Ska hitta dom och skriva ner det här

Krissefoto
0

vist får du jaga själar om du vill säger inget om det. Men man ska inte tro på allt som skrivs på nätet eller i tidningar, jag kan visa dig en hel hög med bilder tagna med blixt.. regndis. dampartiklar, reflektioner i glas m.m Men det är klart tror man på nått tillräckligt mycket så ser man det man vill se..

The-Photo
0

Kolla på övernatuligt.ifokus och på bilder så lär du hitta en del