En bild på Uddevallabron...
Ååå vad dendär skylten (?) till höger förstörde bilden! Hade den inte varit där och att du rätar bilden lite så hade bilden varit jättebra. Fåglarna blev en mkt fin detalj och färgerna på himlen var så vackra :)
Instämmer, gillar bilden som helhet men tyvärr stör vägskylten lite. Svårt att göra något åt kanske, för jag tror att bilden skulle bli "halvbra" om den skulle beskäras så att brofundamenten var ända ute i högerkanten. Svårt att säga. Gillar precis som Aleksandra både färgerna och fågelformationen. Bra skott trots allt, men lite synd på skylten som sagt.
mvh Martin
men skylten är typ en del av bron, den stör mig inte så mycket. Jag skulle kunna klona bort den dock. När det gäller att räta upp bilden vet jag inte exakt var man ska dra linjen för att det ska bli riktigt rätt…tips, please..

Jag tycker vägskylten ramar in rätt fint, men det hade klart sett bättre ut med någonting annat istället för en skylt…
Hur som helst, en fantastiskt vacker bild!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#4 Kanske är det så, att det blir en synvilla som lurar en. Och olika höjd på kullarna kan det säkert vara, men det förstärker intrycket (tycker jag) av att bilden är sned, men som sagt - det är den kanske inte när allt kommer omkring. Man har ju blivit lurad förr menar jag :o)
mvh Martin