Foto iFokus

Foto

Etikettövrigt
Läst 487 ggr
sumpen
0

Hjälp!! =/

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en fråga…

Ibland så blir mina bilder konstiga efter att man har flyttat omkring dom åp datorn eller ifrån usb-minne etc.. jag skickar med en bild så ni förstår vad jag menar! tänk om detta skulle hända en bild man verkligen tycker är kanon!! =/=/

Krissefoto
0

väldigt svårt att veta vart problemet ligger kan vara kameran,minneskortet eller datorn inte säkert att feltet märks om det tex skulle vara minneskortet förens bilderna börjar flyttas omkring och datorn tappar på nått sätt information.

iboat
0

Det där är inte normalt. Det beror inte på själva förflyttandet mellan olika media utan snarare en störning i kopierandet. I bilden du visar har inte den röda kanalen hängt med i överföringen. Vad det beror på är nästan omöjligt att veta, men troligtvist är ditt minneskort lite svajigt, alt usb-minnet.

Om det uppstår direkt från kameran till datorn ska du nog testa att byta minneskort.

sumpen
0

jag vet faktiskt inte riktigt när detta uppstår men det uppstår vid överföring.. har dock inte kollat mellan vilka två enheter.. lite tråkigt är det iallafall.. =(