Blommor
Den bilden var jättecool :D
Helena
#0 Jag har sagt det förut, men jag säger det igen - häng upp på väggen! Jag gillar verkligen att bilden är åt det blåa hållet, och kompositionen är oslagbar. Det enda är att det är nåt skrufs nere i högra hörnet som stjäl lite uppmärksamhet. ;)
#2 Den här gillar jag också! Snygga färger, du har placerat skärpan rätt, och skärpedjupet är alldeles lagom. Själv skulle jag nog beskurit lite mer i underkant och lämnat mer luft i överkant för att få kompositionen bättre. Men en kanonbild!

#0 Fantastiska kontraster i bilden. Gillar att du fotat "bakifrån" dvs att man ser klockornas baksida med blomfästena. Häftigt. Fint komponerad=)
#2 Gillar färgerna och kompositionen. Kanonbilder=)

riktigt vackert! de enda jag har att anmärka på den första bilden är att klockan längst ner är avhuggen. annars är den superduper vacker, tycker jättemkt om den =)
Älskar dem!
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
1# Jag tycker det känns som du bara har tagit med halva bilden Annars supersnygg :)
MVH

Yayy snygga ;)
#7 Precis så! Nu blev jag ju kär i den bilden också… x)

Jättefina bilder! #0 var ju helt underbart vacker! (;
Tack!
#8 Nu när du säger (eller skriver, hehe) det, ser ut som det är övre halvan av en stående bild.
Mycket fin bild. Bakgrundsfärgen är perfekt.
Woow Va lääckra ^^
Riktigt riktigt läckert :)
Tack!
fin fina bilder :)
Tack! 
Snygga bilder! ;)

Wow, jättesnygg.

Fina bilder men jag skulle nog beskurit bort den vänstra delen på den första bilden och gjort den fyrkantig