Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-medel
Läst 593 ggr
DaCaNo
0

kritik på kvälls bild

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag var ute med min fru för ett tag sedan och tog denna bilden.

kan man få lite kritik, kan behöva lite tips och idéer, saker man bör tänka på.

Ladysoul
0

Jag älskar bilden!

Carlton77
0

Det enda som stör lite är kompositionen. Hade önskat att en huset varit placerat lite annorlunda i bilden.

Annars är det en kanonbild.
Bra jobbat.

//Marcus

DaCaNo
0

hmm…. bara två svar……

hade hppats på lite mer feedback….

Hur som hellst, tack för de svar jag fått…

musli
0

Jättefint!!! Känns som om man ville vara där!

Medarbetare på bakverk.ifokus.se

Carolalover
0

Jag tycker det var en väldigt fin bild. Skulle dock vilja ha med hela båten till vänster och antingen ta bort eller ha med hela till höger också, kanske backa lite? annars var den väldigt fin som sagt fint ljus :)

iboat
0

Fin stämning i bilden. Det ser ut som att du använt ett "kit-objektiv" med full vidvinkel. Dvs, bilden blir väldigt rund i ytterkanterna. Jag skulle nog också backa lite som #5 sa (om det är möjligt) och få med den vänstra båten.

smalltowndude
0

Oh, mysigt!

Toltaren
0

Hejsan ^^ Tycker att bilden var väldigt fin (bättre än dom flesta av mina kvällsbilder… -.-) Dock lite sne? Jag hade iallafall rätat upp den lite mer ^^

//Sofie

PAHultin
0

Instämmer med #8 lite sned är den allt men jag gillade den. Kan tyvärr för lite för att kunna ge någon konstruktiv kritik! 2 tummar upp!

DaCaNo
0

Tack för era svar!

Känns kul att bilden blev uppskattad… :)

Jag använde mig av en canon EOS 350D
med ett Ficheye objektiv.

hade ISO100 och 30 sek slutar tid. dessvärre hade jag inget stativ med just då, och var tvungen att lägga kameran på ett el-skåp… där av att delar av båtarna uteblev… och att bilden är sned…

men det var lite svårt att hålla kameran stilla under exponeringen…. nå väl… tack ännu en gång för er kritik.

MVH Daniel