Foto iFokus

Foto

Etikettlandskap-och-natur-ej-kritik
Läst 918 ggr
bjorsa
0

Kotten

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En liten grankotte inte så spännande kanske men dom blommar nu granarna så tog lite bilder idag å här är en

mvh/bjorsa

bjorsa
0

Å sen fanns de lite blomster efter vägen små små blommor mandelblom

mvh/bjorsa

[Luna]
0

fina bilder tycker jag speciellt kotten. läcker :)

bjorsa
0

#2 Tack Luna,

Dom sitter ju där som smycken i granarna nu å jag har inte sett så mkt blommande gran som nu vad nu de betyder ,kanske att de blir jättefin sommar :-)

gankis
0

Vilka vackra bilder. Kotten var ju otrolig. Ocg bilden på mandelblomman hade så vackra färger tyckte jag.

bosse
0

Inte alls lika vacker som din blomma, men ganska bra för att vara fotad med teleobjektivet. Jag måste snart ut och fota några träd borta i Amchit, som blommar otroligt vackert bl.a. purple. I solnedgång bör det bli magnifikt.

bosse
0

Även detta med teleobjektivet. Jag fotade även 2 andra mycket vackra blommor, men skärpan hamnade helt fel.

bjorsa
0

#tack gankis madellblomman är ju så himla liten att jag trampat förbi den flera gånger innan jag upptäckte den,

#5 Fina bilder bosse ,De e kul med trän som blommar jag hade tänkt mig att fotat hasselblommor men kunde inte hitta några i år dom är pyttesmå å röd så de får bli nästa vår .

mvh/bjorsa

bosse
0

Nu har jag också hittat en kotte fast den blommar inte. Det är från det lokala "Pinetree", som jag tror heter Syrian Pine.

bosse
0

Här är ett av träden jag ville fota. Blomningen är snart över, så det var i sista stund.

bosse
0

Ett annat i  samma färg.

bosse
0

Ett annat, som växer runt en "pine!

bjorsa
0

Härliga färger på träden ,här var de ett gult damm i skogen häromdan å de var granpollen såg rätt märkligt ut .

mvh/bjorsa