spindel
Tog lite bilder på en spindel i vattnet eller rättare sagt på vattnet trodde först att de var en kärrspindel men efter att ha sökt å titta på dom bilder som finns på kärrspindel så tror jag att de inte är en sådan kanske nån här vet vad för sort det är kanske finns de fler varianter av kärrspindel
mvh/bjorsa

Åhh, va fin den var :D

Jo dom är fina spindlar å i synnerhet när man kan titta lite närmre på dom å tänka att kunna gå på vattnet :-)
mvh/bjorsa

Vilken stor sak det där var. Är det från ditt Akvarium?
Hälsningar
Robert

Robert jag har inge akvarium utan jag fotade den i en damm inne i mitt växthus å den såg stor ut de var därför jag upptäckte den den var nog runt 2,5 cm fast på bild ser den ju ut att vara minst ett par meter:-)
mvh/bjorsa

;-), jag vet att du har ett växthus, men du visar så många krypbilder från det så att Akvariumet på Skansen börjar kännas blek i jämförelse med ditt växthus.
Hälsningar
Robert

Jasså du menad så :-)Jag försöker bara att ta dom tillfällen som kommer tänk om man fick ha skansenakvariet här då växte man nog ihop med kameran :-))
Fast jag borde ju fota annat oxå än bara djur å blommor men de kanske kommer av sig själv sen när tiden är mogen för det.
mvh/bjorsa