Boktips!
Tack Robert, precis vad jag behövde. Verkar mycket intressant för mig. Nu är boken i.a.f. beställd :-)

Om det skulle hacka lite med engelskan så är guiderna väldigt illustrerande. Jag tror att du kommer att få stor behållning av boken.
Berätta gärna senare hur det går, och posta gärna lite prov på det du har gjort.
Hälsningar
Robert
Det ska nog gå bra. Gillar dina bilder du illustrerat övningarna i boken med. Det svåraste är att hitta modeller men du verkar ha en snäll fru som ställer upp ibland.
Hoppas det inte tar sex veckor att få boken nu, lika som med kameran.

Tack, just nu håller jag på att kika i en annan trevlig bok. The art of photographing women av Kevin Ames.
I den här bilden har jag använt några utav teknikerna beskrivna i boken. Sedan har jag lagt in andra effekter, en som jag kom på själv tom :).
mihe, ta en bild på en person. Visa vad du har tänkt göra. Försök göra så bra jobb som möjligt. Sedan när du är klar så visar du bilden för personen. Har du gjort ett bra jobb så har du lättare att använda dig utav modellen igen och du kommer få fler som vill ha fina och vackra bilder på sig själva.
Hälsningar
Robert