Skoj bildsamling...
Nedanstående bilder gillade jag - kan tänka mig att det ligger en hel del arbete bakom många av dem… :)
Mvh // Staffan
vilken enorm känsla av en annan värld:)
dem bilderna gillade jag verkligen,ett helt annat "nytt" perspektiv!:)
dem gav en känsla av charm och var samtidigt skojiga:)
/Jenny

Jenny
Jag såg på din personliga sida att du är "formgivare i blyinfattning av glas". Du råkar inte ha tagit något fotografi på något du gjort som du kan tänka dig att dela med dig av här på fotosajten?
// staffan
Hej!
Jag såg inte inlägget här förnst nu, då jag skulle gå tillbaka till det roliga bildspelet för att visa min pojkvän. Visst jag har flera bilder som jag tagit, som jag kan dela med mig av här på fotosajten, hade du tänkt dig något speciellt foto. Jag har flera vinklar av en lampa exempelvis. Men det finns mycket foton. Ska försöka leta fram något bra.

Oj. vilka häftiga bilder.Helt suveräna.
Hej Staffan,
Jag fick en förfrågan av dig, om jag tagit något fotografi på något jag gjort, som jag kunde tänka mig att dela av mig utav här på fotosidan. Jag har fotografier, men som dock ligger på en annan dator och som jag inte har tillgänglighet till just nu, men skickar över ett foto som min pojkvän tagit på en av mina lampor. han fotograferar det mesta utav det jag gör, han likväl som jag har en förkärlek för detaljer, så därför har jag valt att bifoga denna bild som Micke tagit.

#5, hepp, fotosidan??? Vad är det? Välkommen till Foto här på iFokus ;)
Robert
hi hi! Sorry:) Använde fel formulering, i fortsättningen ska jag säga Foto här på Ifokus:)
Jenny