Lite kritik på min enkla bild
Ganska tråkig bild. Och mörk. Och en ganska tråkig vinkel, rakt upp .. Lycka till vidare :)

Mjo, jag tog uppifrån för att jag ville att hjärtat skulle synas. och så såg det konstigt ut på från sidorna. sen råkade jag nog göra den lite mörk ja :/
Tack :)

Ah tack.
Jo, det stör mig också faktiskt. Men fattar inte riktigt kameran jag har (lånar min syrras kamera), så fick inte det att funka utan kamera. Var dessutom mörkt, hade jag gjort det i dagsljus hade det nog varit bättre.

Syrran har köpt en Nikon D200 som hon får snart. Därför tar jag typ över D50 .. :) Så kanske jag kan bli någorlunda bättre på att ta foto iaf.

Ok, D50 är en helt jämförbar kamera med min D200. Prova läge "P" och ställ blixtsynkningen till "rear" el "slow" sync. Då kan det hända saker! (Så länge det är ett stilla motiv)

Vart ställer man in blixtsynkningen? Har letat runt på kameran men hittar inte :P *trög*

Kan inte din kamera, men här kan du ladda hem en manual.

Okej, tack så mycket :)

bild #0 är litet mörk. Så här kan du enkelt ljusa upp den i GIMP.

Hmm , det var jag själv som mörkade den, men den blev lite väl mörk håller jag med. men glömde spara originalet *smart*
hittar inte riktigt i ps vart det är man ska trycka på det som sägs att man ska trycka.
en till bild, vad tycks? vet att den blev lite sne, lite för gul, fast tyckte ändå det passade in för den ska ju va lite gammaldags, och så är det för mycket skärpa på kedjan och för lite på själva kannan. kanske redan sagt alla fel själv nu? XD

Ja, tyckte färgen blev mycket snyggare på din bild, fast själv gillade jag inte den oskarpa masken, men det är ju jag det :P