Snöstorm?

Läcker bildserie Kenneth. Det första och andra fotot är favoriterna. Man kan verkligen undra vad det är som kommer.
Eddie

Fina bilder.Var kan man se så gamla lokomotiv?Jag har en kompis som är tågfantast,och detta hadde han gillat.

Dom kör ibland på söndagar på banan mellan Falun och Grycksbo

Fin bildserie en riktig rökare :-)Tufft att man fortfarande kan se ånglok tuffa fram snyggt gjort
mvh/bjorsa

Snyggt!

Fina bilder alla tre men den första står ut rejält. Jag undrade vad fasen du lyckats plåta :)

jag trodde typ första bilden var en Lavin xD eftersom överskriften var snöstorm :P haha men sen förstod jag var det va :) Snyggt ^^
Therese Mattsson - Medarbetare på Djurfoto.ifokus.se
www.tmfoto.se
#0: Jag har tittat om och om på den bilden och kan fortfarande inte förstå hur tåget kan göra det molnet. Vad är det som ryker så?
Läckrabilder, för resten. :-)
Vänliga hälsningar
Niklas

Jättecoolt :)

#11 Det var ett litet uppförslut och tåget stod still där när jag körde förbi på vägen bredvid. Sedan blev det nog ganska så tungt att starta igen och då gick det åt mycket vattenånga för att få upp farten. Jag stod ganska länge och väntade. När loket kom över krönet så fick den världens fart.
#13: En svår bild att återskapa om man inte känner tågföraren med andra ord. :-)
Vänliga hälsningar
Niklas