Foto iFokus

Foto

Etikettlandskap-och-natur-ej-kritik
Läst 1182 ggr
Norrskenet
0

Snöstorm?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är det måhända en snöstorm som drar fram i horisonten?

Norrskenet
0

Nej det är ett vanligt tåg!

Norrskenet
0

Som tur var så hann jag stiga av spåret

[mingdie]
0

Läcker bildserie Kenneth. Det första och andra fotot är favoriterna. Man kan verkligen undra vad det är som kommer.

Eddie

berra
0

Fina bilder.Var kan man se så gamla lokomotiv?Jag har en kompis som är tågfantast,och detta hadde han gillat.

Norrskenet
0

Dom kör ibland på söndagar på banan mellan Falun och Grycksbo

bjorsa
0

Fin bildserie en riktig rökare :-)Tufft att man fortfarande kan se ånglok tuffa fram snyggt gjort

mvh/bjorsa

Loa-bg
0

Snyggt!

Howzer
0

Fina bilder alla tre men den första står ut rejält. Jag undrade vad fasen du lyckats plåta :)

Norrskenet
0

Framförallt ljudet av frustande ånglok med en riktig vissla var enormt.  Vi var många som stod och njöt efter spåret, och vagnarna var dom man hade till sitt Märlintåg för decennier sedan

Olysios
0

jag trodde typ första bilden var en Lavin xD eftersom överskriften var snöstorm :P haha men sen förstod jag var det va :) Snyggt ^^

Therese Mattsson - Medarbetare på Djurfoto.ifokus.se
www.tmfoto.se

Niklas
0

#0: Jag har tittat om och om på den bilden och kan fortfarande inte förstå hur tåget kan göra det molnet. Vad är det som ryker så?

Läckrabilder, för resten. :-)

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

emmsaaan
0

Jättecoolt :)

Norrskenet
0

#11 Det var ett litet uppförslut och tåget stod still där när jag körde förbi på vägen bredvid. Sedan blev det nog ganska så tungt att starta igen och då gick det åt mycket vattenånga för att få upp farten. Jag stod ganska länge och väntade. När loket kom över krönet så fick den världens fart.

Niklas
0

#13: En svår bild att återskapa om man inte känner tågföraren med andra ord. :-)

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning