Foto iFokus

Foto

Etikettwebbplatser
Läst 1654 ggr
thilda-
0

nån som vet

Om det här är en "seriös" fotograf? han ville fota mig den 11/8 - 12/8 men jag vet inte om jag kan lita på han om det är en seriös eller inte?

Nån här inne som vet ngt?

Klicka HÄR för att komma till hans hemsida

bildochfoto
0

Jag skulle vara ytterst försiktig med en fotograf som har en gratissida som man kan göra på fem minuter. Kolla med folk på modellbilder.se om de känner till fotografen.

Det står ju inget namn på fotografen ens..kan ju vara vem som helst…skulle nog inte möta den personen ensam…ytterst suspekt..

thilda-
0

Okej. Jag har hans nummer och jag sökte de på hitta.se.. men där hittde jag "inga träffar" jag komma inte träffa honom helt ensam om man säger så.. de komma bli på torget inne i Övik och sen ska vi gå till Hamnen och fota lite där brukar de va ganska mkt folk :) så helt ensam blir vi inte om de blir någon fotografering

stefanp
0

Det där känns som sagt väldigt suspekt, har väldigt svårt att tro att det är samma fotograf som har tagit bilderna på första sidan och de på andrasidan.

På den "avhuggna" bilden finns det ju dessutom med en halv adress. Hur har du kommit i kontakt med honom?

thilda-
0

okej.. jag fick ett mail :S

thilda-
0

tur att du sa det! nu såg jag det nu med! jag tror jag avbokar de där :S man vet aldrig vad det där är för snusk gubbe :S

thilda-
0

Jag har fått reda lite grejor om han nu.. han heter Peter och bor runt dalarna och är 35? jag litar inte ett dugg på honom

kristinah
0

Jag skulle inte våga ställa upp, men å andra sidan har bäst före datumen på mig gått ut. Fundersam

Var försiktig.

Milly_94
0

Ehhmmm..Jag tycker inte alls att du ska gå dit..

Fallande
0

Jag får inte ens upp hans sida :/ Men som de andra redan har sagt, så var försiktig.

Mvh Sara

Lizzan
0

Var försiktig. Klokt av dig att inte gå dit

Gertb
0

Det går inte att hitta sidan som du länkat till? Om du inte vill gå dit ensam så kan du ju ta med dig en vän. Man vet ju aldrig det kanske är en jätteduktig fotograf, som du går miste om annars.

irma
0

jag skulle absolut inte gå dit,,, är man seriös så borde telenr. finnas i register + att man har en sida som inte är gratis.
Om du går dit och har en kompis med dej, vad är det som säger att han är ensam?  Kommer två tjejer så är ni i alla fall ett lätt byte om jag uttrycker mej så. är så mycket tok som kan hända i samhället i dag, tyvärr har det blivit så att man är misstänksam mot allt och alla. Finns många lurendrejare som är charmiga och kan manipulera och lura den mest svår lurade person.

Så var försikiga,

Visst det kan vara en som är seriös och vara en bra människa, men tycker det hela låter lite misstänkt…

får inte fram hans hemsida,, antagligen en lurenderjare då man kan testa att göra en hemsida gratis och får ha den i fyra dagar.
Ett råd; gå inte dit!

Isak
0

#12 Kan varit någon som fått honom avstängd eller något sådant.

Sedan så är inte sidan gratis, utan kostar en liten slant.

Vänliga hälsningar

Alexander Isaksson

thilda-
0

Just ja! har glömt o säga att jag gick aldrig dit :) vågade inte! tänk om de va nått jävla äckel som va ute efter mig och tänkte våldta eller mörda mig eller nått liknande! huvva!!

BitteS
0

Klok flicka!

kristinah
0

Bra att du beslöt dig för att inte gå.

Anna
0

Bra att du inte gick dit, man kan aldrig vara nog försiktig..

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

thilda-
0

ja :) Tänk att jag har en liten hjärna ändå innan för pannbenet :D mamma tycker då att det är bara spån i den (A) hehe

Krissefoto
0

Annars har du ju faktiskt kunnat åka dit med hela kompis gänget eller mamma och pappa.. Man vet ju aldrig.. du kan ju faktiskt ha missat bra bilder=) hälften vågat hälften vunnet! ;)

The-Photo
0

Jag skulle aldrig ha gått med på nåt sånt!

Bra gjort :)