Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-hård
Läst 492 ggr
Equipage
0

Pryder graven

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag skulle vilja ha all sorts kritik på denna bild. Det var väldigt länge sen jag fotade och blev även nöjd med den här.

Ska jag ta bort det gråa till höger eller ger det bilden lite mer färg även fast man inte tänker på det när man ser den? Jag är inte bra på att beskriva så jag hoppas att någon förstår i alla fall. :)

Equipage
0

Skulle även vilja ha konstruktiv kritik på den här bilden som jag tog samma dag. Gillar färgerna.

Twinlight
0

Bilderna känns rätt så suddiga, iallafall bilden på ormbunken. Det gråa på pelargonen märker man inte, men nu när du nämnde det såg jag det.
Ormbunksbilden känns rätt grå och trist, och synd att du inte fick med lite av skälken på pelargonen.

Equipage
0

Jag tycker inte lika med dig om stjälken på första bilden, men jag håller med om att den ser suddig ut. Jag kollade faktiskt innan jag la upp den och den är skarp vid orginalstorlek. Så jag gissar att det är färgerna som lurar ögat. Ormbunken ser också suddig ut ser jag, men gillar fotfarande färgerna :) Jag prövade att "ljusa upp" den en aning, och såg då en väldigt irriterande triangel i hörnet.

Vill gärna ha mer kritik, ville bara skriva av min lite själv (;

Lurvit
0

Gillar den andra bilden. Känns nästan som negativfärg inställning.

lyckat!