Modell svartvit

Du har nog gjort den lite för stor bara.

Tycker bilden är i utmärkt storlek.. har svårt att ge små bilder kritik för att man knappt ser nått. Tycker iallafall att din bild är jättebra, snygg modell och så men något jag inte tycker om är de där bågarna du trixat dit i PS bakom håret.. Ser så ut iaf.. Annars gillar jag bilden :)

Ser mycket bra ut, men det ser lite konstigt ut vid ögonen, vad beror det på?
Hälsningar
Robert

Tack för kritiken!
Spelar ingen roll vad bilden i för storlek eller om man krymper den till under 300Kb så blir dom inge bra i uppladdningen iaf.. sidan verkar köra hård Jpeg iaf.. Bågarna bakom håret är faktidkt håret.. har inte rört nått där. Modellen har ögonen stängd.. är det de du ser Robert?

Jag tycker det ser ut som att taggar sticker upp bakom huvudet… som typ en drake. Men annars var den fin.

Snygg bild. Bra jobbat!
Håller med dig om att det är trist att bilderna processas om så kraftigt här. Man borde tillåta större filer, det är ju trots allt bilderna det handlar om på den här siten.

#6 ja precis om kan håller sig under 800x600 och under 300Kb som tex fotosidan.se har som regel så ska inte sidan komprimera bilden nått mer. Är ju som du säger man vill ju visa upp en bild från sin bästa sida.