Foto iFokus

Foto

Etikettfotolekar-fototävlingar
Läst 343 ggr
Gertb
0

Resultat fotoutmaning #30

Detta var inte snällt, ja att utse tre bidrag i en tävling där man utan vidare kan utse minst tio stycken som vinnare av hela tävlingen. Otroligt många fina foton kom in till denna utmaning, och alla bra på sitt sätt. Och för att ha en liten chans att göra en någorlunda rättvis bedömning så gjorde jag en sammanställning av inskickade bidrag. Där kan man gå in och njuta i timtal av alla fina foton! Nu till resultatet:

• På tredje plats: Norrskenets snowboard-bild. En rolig och bra komponerad bild med fart och fläkt och samtidigt aktuell nu när byxhängets vara eller icke vara diskuteras så flitigt.

• På andra plats: Noa_Nisses kanin som verkligen flänger runt. Trots att man bara kan se lite av höger öga så ser man hur ”full i sjutton” den ser ut. Bra perspektiv och härliga höstfärger.

• Vinnaren av utmaningen: Ladysouls nyckelpiga. En härligt fångad ögonblicksbild med bra skärpa som verkligen representerar aktuellt tema ”I flygande fläng”.

Grattis! Och nu väntar vi med spänning på vad Ladysoul hittar på för utmaning!

RADiOACTiVPiG
0

asså gu vad snygg vinnar bilden va :)

Mandylion
0

Grattis till vinnarna Skrattande

Mandylion
0

Grattis till vinnarna Skrattande

Ladysoul
0

Åh vad roligt :) Tack!!

Min utmaning kommer på Söndag :D

Runsviks
0

Härliga vinnar foton. Grattis! Får en att längta både till skidåkning och sommaren. //Kristin

Katter3
0

Grattis, härliga foton! :D

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

The-Photo
0

Grattis till alla vinnare :)

Lozzan
0

Grattis! =D

Norrskenet
0

Det var roligt att bli trea i denna stenhårda konkurrens. Grattis till de övriga pristagarna och även ni andra som hade i mitt tycke väldigt bra bilder

Gertb
0

#5 Måste även berömma din bild också. Jag blev ganska nostalgisk då jag såg den, då det verkar vara en kopia av gamla Ludde som dog 1998. Fint foto, hade temat varit " i blåsväder" eller liknande så hade det varit en vinnarkandidat!

Kattapult
0

Grattis

[mingdie]
0

Grattis till vinnarna och ett stort tack till Gert som tog hand om det. Nyckelpigan är otroligt bra fångad.

Eddie

Runsviks
0

Tack Gertb#10… katter och då skogisar är det jag älskar att fota. Så mina kattfoton lär nog dyka upp fler gånger. //Kristin

Ruterdam
0

Grattis alla!

Snygga bilder. :D

Krissefoto
0

Grattis till vinnarna, många fina bilder med den här omgången!