Foto iFokus

Foto

Etikettövrigt
Läst 824 ggr
KerstinP
0

Fototävlingar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är ni med och tävlar med era bilder? I vilka är ni med? Det finns ju så många olika fototävlingar. Metro har precis haft en tävling och jag har hamnat i finalen.Min bild heter "Färgexplosion" Utav 2775 bilder är jag 1 utav 100. Nu är det dags för folk att rösta. Är du också med där?

Jag visar bilden här när tävlingen är klar.

Lägger ut en annan bild i serien så länge.

Mia-Marie
0

FotoSM som är avslutad, inväntar svar om bilderna kom med till mässan…sen blir det ibland någon små tävling här och där!

Har vunnit med min Basenjibilder på bamsebollar och dom gör nu ett Kristallsmycke och en urtavla till en klocka av min bild…

KerstinP
0

Mia-Marie. Grattis till vinsten! Jag är också med på Foto-SM. Visst är det spännande. www.familjeliv.se har också en tävling som jag skickat in till.

Är det någon som har tips på fler fototävlingar?

UlrikaG
0

#2, lite off-topic kanske, men jag är också medlem på fl och har varit det länge, men har aldrig lyckats finna deras berömda tävlingar :)

KerstinP
0

Ursäkta  UlrikaGjag skrev fel, menar "allt för föräldrar"

Kollade även på familjeliv där kunde jag söka på fototävlingar.

UlrikaG
0

#3, ok :)

hittade någon tråd inne på fl också, men det var ganska ointressant :)

skall spana in det andra alternativet då :)

Mia-Marie
0

Tack KerstinP

ska kolla in föräldrar…*hm* bra med en sådan här tråd, kan länka in då man har tips om bra tävlingar - foto *s*

KerstinP
0

Mia-Marie, det var så lite. Det är ju så roligt att tävla och se om andra tycker som jag. Det kostar ju oftast inget och är så spännande att vänta på resultatet.

Är det några fler som har tips på fototävlingar?