Kritik på Fotokonst
Hej på Er alla!
Har testat lite med att göra fotokonst av bilder jag själv tagit och skulle gärna få lite kommentarer + att se vad andra har gjort för konstverk.
(alla bilder i denna bild har jag fotat själv. Jag har mixat en glaskula + tre lampor från min damm och ögon från en katt dimman är från början kattens morrhår).

Nu är jag såld på din bild
Ursnygg.. 100x70 :)))

Har kollat på den igen. Den är riktigt magisk med stort M :) Det riktigt brinner om bilden oxå att kattögon finns med, jag som bara älskar katter så himla mycket.

Va du är go tack för det :)
Ps klart det går att fixa 100X70 :))

Eee…
…. Men den är snygg 

Helt otrolig, spontant sa jag wow när jag öppnade den. Blev överraskad!!!

Tack för den kommentaren 

Anders du har gjort en helt fantastisk bild… jag blev wow när jag såg den. Läste då kommentarerna ang. kattögonen… så jag var tvungen att titta igen. Första gången jag tittade, såg jag inte ögon utan synen drogs direkt till objektet… sen när jag såg kattögonen så blev jag irriterad på att jag inte kunde få titta klart på dom röda bollarna eller vad jag ska kalla dem. Så en helt fantastisk bild är den helt klart, men för min smak utan ögon… de snappade åt för mycket av min uppmärksamhet andra gången.
all creds for you… ska ta och dreggla lite till. 

Suvärnt snygg! Kan gott och väl tänka mej den som en tavla på min vägg! bra jobbat. 

den utan ögon tkr jag vart bättre :)
jättehäftig bild ^^
Therese Mattsson - Medarbetare på Djurfoto.ifokus.se
www.tmfoto.se

Tack! och jag får hålla med bilden blev lite renare utan dem 
MAGISK!!!!!!!!!

Anders nu är bilden helt fantastisk… är det ok om jag länkar till den bilden? Måste visa folk hur otroligt häftig bild du har. 
Jisses! Fick som många andra en wow-känsla när jag öppnade bilden. Som sagt blev den bättre utan kattögonen, de snodde lite för mycket uppmärksamhet från bollarna. Ser ett vitt streck i nedre högerkanten också, misstänker att det inte ska vara där? ;)

#14 nix den ska inte va där har också sett den så jag kommer att fixa undan den när jag orkar :)
Kul att ni gillar bilden :)