Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-medel
Läst 598 ggr
Jenya
0

Lite kvällsbilder :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Var ute på min första promenad men min nya systemkamera :)

Tänkte jag lägger upp några kvällsbilder ifrån promenaden.
Kommentera gäna :D

Jenya
0

Och så den sista :) tycker bilden  blev ganska bra (har gjort sista ändringar i photoshop) men snubben ser så lugn ut men ändå känner man stressen.

Olysios
0

vad fina de var :D  ser ingen direkt jag vill kritisera på..

Min kvälls bild ^^

Therese Mattsson - Medarbetare på Djurfoto.ifokus.se
www.tmfoto.se

Carolalover
0

Jag tycker det var väldigt fina bilder :) Gillar speciellt nummer ett. Nummer tre gav mig verkligen som du sa känslan av att vara stressad fast killen på bilder ser lugn ut :) Bra jobbat!

bild
0

Trevliga bilder från kvällsmörkret. Tycker dock grabben på bild tre inte ser särskilt stressad ut - snarare lika lugn och stel som en staty.

Skrattande

Jenya
0

#5 hehe ja stel som en staty stämmer ju fullt riktigt men jag menade intrycket av bilden. har du aldrig kännt att hur still du än är så snurrar hela världen runtom dej?

Jenya
0

#4 måste ha misst a ditt inlägg, tröttheten börjar krypa på mej märker jag :) hehe Tack för kommentaren det känns roligt att höra att jag lyckade :D

bild
0

#6  Vid karusellåkning för många år sedan minns jag att allt bara snurrade runt. Sedan lär det ju också finnas preparat i flytande form som kan ge en virtuell karusellåkning i lite dyrare klass. Fast dessa kanske inte ska kombineras med en nyinköpt DSLR.

Glad

Jenya
0

#8 hehe jo kanske inte riktigt den berusade känslan jag menade, men du har aldelses rätt även den känns på detta sättet. ugh bara tanken på det få rdet att snurra lite ych vad den känslan är otrevlig. :)

Jenya
0

En kvälls bild till från igår kväll :)

Mupp
0

nummer 3, den enda som sa mig något.

johan
0

Härligt ljus i mörkerbilderna. Har du använt stativ?

#3 blev man helt snurrig av. Typ som att man såg helt suddigt och virrigt. :)

Mvh // Johan