Kamera
Hej jag köpte för ett par månader sen en bättre kamera trodde jag . Hmm jag köpte den framför allt för att kuna ta bilder utan blixt men det blir bra suddigt. Den kamera jag har är känslig minst lilla darr på handen eller katterna rör på sig så blir bilden dålig…Nu funderar jag på att skaffa mej en bättre kamera. Men vad för kamera ska man ha & i vilket pris klass .. Har ni tips så är det välkommet /Eva

Vore bra att veta vilken kamera du har då?
Det största nybörjarfelet många gör är att inte läsa manualen eller kolla några sidor på nätet om det mest grundläggande inom fotografi.
Prisklassen beror förståss på vad för budget du har. Kan oxå vara bra att nämna.
De flesta digitala systemkamerorna tar utmärkta bilder. De får man från ca 5000:- och uppåt.
Är det en kompakt eller systemkamera du vill ha?

Den kameran som jag har nu är digital ( samsung ) jag är jätte dålig på detta ang kamera . Ja får någ åka in till nån butik & kolla lite en bra kamera kostar ju en del men det kan ju vara värd priset ../Eva

det handlar också om hur man själv är som fotograf. Jag har svårt för att fotografera rörelser och mörker men ger man sig fan på det så funkar det… det lovar jag… 

#3 Det kan jag ärligt säga att jag inte jätte bra på att fotoa