Foto iFokus

Foto

Etikettwebbplatser
Läst 641 ggr
AndersV
0

Hemsida med bilder

Hej på Er alla!

Har gjort en hemsida med massa bilder som jag tagit (har även laggt ut en kompis bilder)

tänkte be om kommentarer på dessa bilder vad ni tycker om dem  osv.

(jag vet redan ett fel jag gjorde när jag fixade sidan ;((( jag la loggan rakt över bilderna men de sista bilder jag laggt in är loggan i nedre höger kant)

Kom med synpunkter på sidan också om ni vill men jag vill helst få kommentarer på bilder som finns på sidan…

www.fotoklick.se

Viktoria-
0

Det går inte att kommentera bilderna på sidan(?)
Eller hade du tänkt att man skulle skriva kommentarerna här eller i gästboken….?

/MVH Viktoria

AndersV
0

Tänkte mest att man skriver lite här och då vad man tycker om bilderna på sidan (alla går ju inte att skriva om fattar jag men gärna lite om några )

Jojaton
0

Ärligt talat tycker jag att galleriet var lite jobbigt, att man måste klicka tillbaka innan man kan gå vidare till nästa bild. Gillade bilderna dock. Vissa kändes lite oskarpa dock.

Johanna - Instagram

AndersV
0

Håller med att det vore bättre att kunna blädra bland bilderna ska för söka lösa så att man kan göra detta sedan

Tack för att du påpekade detta :)))

AndersV
0

Hej på Er!

har nu jobbat om hela sidan och använt mig av programmet JAlbum så nu kan man skriva kommentarer på bilderna och det går att bläddra mellan bilderna så man slipper gå bakåt som, samt man kan nu även få bildspel.

Vill gärna få synpunkter på upplägget :)

www.fotoklick.se

Mandylion
0

Anders… ska jag säga nåt? hihihihihihi Räcka ut tungan

Carlton77
0

Tycker det är allmänt rörigt.
Sen så förstörs bilderna totalt av att du lagt in vattenstämpel eller loggan på bilderna.
Använd istället funktionen i Jalbum som gör att man inte kan kopiera dem eller sno dem från hemsidan.

Mvh Marcus

AndersV
0

:)  det är just det jag jobbar med (att ta bort den idiotiska loggan som jag så smart klämde in över bilden) men då jag ville testa att göra en sida med hjälp av Jalbum så fick det va så så länge..

Men den kommer att ersättas av Jalbums egna sätt att lägga logga :)

Tack för tipset Generad