Foto iFokus

Foto

Etikett: fotolekar-fototävlingar
Läst 645 ggr
Norrskenet
0

Resultat Fotoutmaning # 29

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den här gången var det väldigt många bidrag av hög klass, så det var inte lätt att välja ut tre stycken bilder. Det var roligt att höra att så många blev inspirerade och gick ut i mörkret och tog nya bilder. Här kommer bilden på tredje plats, tagen av Umbeh. En annorlunda vinkel, och där det nästan verkar som om huset brann. Jag gillade den här bilden

Norrskenet
0

Andraplatsen gick till Baziq för hans enormt suggestiva nattbild. Det känns nästan som en uppenbarelse, med otroligt samstämda färger och härlig stillhet.

Norrskenet
0

Och vinnaren den här veckan är Gertb för hans bild av som jag tror Örebro slott. Det jag föll för i den här bilden är de ovanliga färgerna och den fina skärpan. Färgerna känns nästan overkliga. Grattis till alla vinnarna och tack till alla som var ute i nattmörkret och tog bilder.

/Kenneth

Olysios
0

Grattis :D

Therese Mattsson - Medarbetare på Djurfoto.ifokus.se
www.tmfoto.se

Mandylion
0

Grattis Gertb. Du har fått en fin bild på vårt slott =)

Runsviks
0

Grattis till vinnarna, vackra foton alla tre.

Katter3
0

Vackra foton, grattis! :)

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Umbeh
0

Åh, tack för tredjeplatsen!

och grattis till de två andra :)

Mia-Marie
0

Måste säga att vinnaren passar bäst också nu med tanke på att Oktober månad är ROSA - Bröstcancer GRATTIS!!!

Gertb
0

Tack så mycket, det var en överraskning! Ja det är Örebro slott och färgerna är äkta. Det var en nyhet även för mig när jag tog med kameran ut häromkvällen och fick se att slottet bada i denna färg, förut har det haft en naturlig belysning.

Nu ska jag försöka klura ut ett nytt tema medans jag går och tränar i kväll, kanske det sätter fart på hjärncellerna? På återseende.

Marija
0

Grattis =D

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus