talgoxe
Otroligt bra detaljer för en sådan uppsättning. Jag tittade på dina andra fågel foton och dom är mycket bra.
Eddie
Bjorsa, du kan mer än macro :o)
Gillar detaljerna och färgerna, oväntat bra för att vara tagen med blixt tycker jag, har själv haft problem med det de få gånger jag varit så nära att det varit meningsfullt att fågeln blir för ljus.
En bild som absolut skulle platsa i Fågelartgalleriet på Naturfotoforum, där jag för övrigt fått in en fågelbild *mycket glad* :o)
mvh Martin

Tack för kommentarerna ! :-)
#2 Att få in den i artgalleriet tror jag inte den platsar i de finns nog en hel massa bättre talgoxebilder men tack för komplimangen :-)
De e ändå lite makro över de hela då jag använder mellanring fast blir ju helt annan skala å att jag körde med mellanring var ju helt enkelt för att korta ner närgränsen jag satt ca 2,5 m ifrån oxen å helt orädd :-) i ett "gömsle" men som du säger att fota med blixt är ju ganska pilligt å med min kamera i manuellt läge som de blir med ett gammalt m42 objektiv så får jag köra blixten manuellt oxå så mkt pillande hit å dit med inställningar å en massa missade bilder :-)
mvh/bjorsa