Kritik här..

Ingen? Fy vad detta forum e dåligt på att ge svar tebax… helt annat gämfört med hamster.ifokus.se
#0 avkapad fot, jobbig svart skugga av handen..?
#1 Tvättmaskin.. varför ta kort där :P
#2 Skulle nog vara bättre utan skuggorna i nederkant den om alla sugrör var med
#3 Okey .. :S
Allmänt..
Ganska tråkiga bilder / objekt..
Jadu jag får nästan alltid svar på mina trådar.. har ingen aning varför man inte svarar ibland men det kan ha något med bilderna att göra, kanske innehållet får folk att svara, om du vill ha svar skriv gärna då vad det är du vill ha kritik på..
Therese Mattsson - Medarbetare på Djurfoto.ifokus.se
www.tmfoto.se

Sugrörsbilden tyckte jag var ganska festlig, fina färger
#4 Tålamod kallas det :)
Tycker det var rätt tråkiga bilder, ja. Motiven säger ingenting. Hittar du bättre motiv kan det säkert bli riktigt bra. Sugrörsbilden är rätt festlig, som #6 säger!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#4: Håller med
Jag tycker också att bilderna var lite tråkiga. På bilderna där det är vit bakgrund är den gråaktig. Sugrörsbilden är en fräck idé. Men jag skulle nog vilja se lite vitare bakgrund. Jobba på :)
#4,8 Det är inget som stoppar er att gå tillbaka till hamstrarna. För tillfället är det väldigt många som vill ha kritik och det är inte alltid att man har tid. Det intressanta är att man inte ser att ni har gett någon kritik i dom andra trådarna. Så till bortskämda personer som inte tycker om det här forumet - var snäll att gå någon annanstans istället för att vara oförskämda.
Eddie

Tack för kritiken och ska bättra på mig :) Jag är jue inte här för att få kritik och sedan inte göra något åt det :)
#9 Jag har inte photoshop (ännu, är på g) så detta går inte att fixa på ett bra sätt ännu.
#10 jag menade inte att vara oförskämd, utan jag vart mest besviken på att man alltid har sina tåtar som INTE får någon kritik alls. På det sättet är hamster bättre, men när man väl får kritik så är det användbar kritik.