Foto iFokus

Foto

Etikettmänniskor-ej-kritik
Läst 514 ggr
Essgarde
0

Hjärtat mitt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min underbara systerdotter Ella som fyller ett år den 24:e november

Essgarde
0

Fokusera Ella, fokusera (det krävs mkt konsentration för att få benen att flytta sig)

kvalitén blir sååå mkt sämre här, trots att man förminskat dom…

AnnaFreds
0

Första bilden var underbar! Hon fyller år samma datum som jag ;)

Essgarde
0

tack, ja älskar den bilden (pryder numera skrivbordet på min dator)  nej men va kul, grattis i förskott då^^

pyrst
0

Hej!
Bild 1 ar fantastisk. Ogonen otroligt vackra. Skulle forsoka tona ned knappen pa jackan - blicken dras dit vilket ar synd. Och pa min skarm ar hon ganska skrovlig i hyn runt hakan - den ar valdigt gra. Kanske du kan mjuka ut hyn med lite gaussian blur??

Bild 2 ar inte speciellt lyckad: dels ar den allt for utfratt och forutom att det ar gulligt att tungan sticker ut sa vet jag inte om jag gillar att det ser ut som du tagit bilden nar hon blinkar.

Marija
0

#0 - Jättefint! =) Ögonen är urläckra!

#1 - Även denna jättefin! Tycker det är charmigt då hon kollar ner (?) då det verkligen ser ut som hon konsentrerar sej på att hålla fötterna i styr ;)

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

[mingdie]
0

Jag gillar den första. Fina ögon.

Vad har du för problem med att minska bilderna? 800x600 maximum och "spara som" med kvaliten 10-12. Inte spara för web. 

Eddie

Essgarde
0

#4 tack, har inte tänkt på knappen förut, men det haru kanske rätt i. ja gillar den "skrovliga" hyn, tycker inte att den alltid behöver vara helt slät o bäbislen så den får vara som den är. jag är medveten om att bild nr 2 är utfrätt, vilket är väldigt synd. hon blinkar inte, trots att det kanske ser ut så här. bilden blev helt annorlunda när ja la upp den här, trots att den är förminskad. hon tittar alltså ner på sina fötter

#5 Tack så mkt, hennes ögon är helt fantistiskt fina. ja, konsentrationen är verkligen på hög nivå, det är inte lätt att gå alltid ^^

Essgarde
0

#6 jag förminskar bilderna men ändå blir dom sådär

Essgarde
0

här är en till på trollet

kvalitén blir även kass på denna, trots att ja gjort som mingdie sa

[mingdie]
0

#9 Jag undrar varför dina bilder blir så lågupplösta. Om du tittar på mina bilder i tråden Lite vårbilder i höstrusket så ligger dom på 4-700kb medan dina även om dom är mindre ligger på bara 40-80kb. Vad använder du för program till att minska ner dom? Det finns inget Exif kvar heller.

Eddie

Essgarde
0

ja använder photoshop, förstår inte varför de blir så. gjorde exakt som du sa

[mingdie]
0

Då har jag tyvär inget svar. Skall tänka efter och se vad som kan vara fel,

Eddie

Essgarde
0

okej, tack så mkt