Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-hård
Läst 521 ggr
Fallande
0

Bror och katt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fotade lite på min bror och katt och skulle vilja veta vad ni tycker om bilderna :) Både posetivt och negativt tack. Bilden är redigerad.

Bild 1

Mvh Sara

Fallande
0

Bild 2

Fridoliin
0

jag tycker det var jättefina bilder och härliga färger :D Väldigt fin katt :)

(snygg bror också ;) xD   )

/Frida

Medarbetare på Sång.ifokus.

Stå på dig, annars gör någon annan det.

lulls
0

ja, fin bild och så :) men katten såg inte ut att ligga särskillt bra i armarna tycker jag :)
haha, prexis, snygg bror också :D

Kokoskorven
0

Jag tyckte att bilderna kanske var liiite för mörka annars fina färger. För att inte tala om katten…älskar blå britter :)

Sen kanske bilderna hade varit lite mer intressanta om inte motivet var i mitten. Men, det kanske är en smaksak.

LindaKarlstrom
0

På bild 1 hade jag kunnat önska att din bror och katten hade haft ögonkontakt, det hade gjort fotot super! :)

[michaelalundgren]
0

Jag gillar färgerna i bilderna, men som #5 säger, ögonkontakt hade varit stort +

Snygg bror ;)

Fallande
0

Först så måste jag säga att jag har en väldigt ofrivillig katt xP Han hatar att bli upplyft men lät martin hålla i hnom en liten stund innan han blev sur :P Det var väldigt svårt att få honom att sluta försöka ta sig loss från min brors armar.

Aldrig tänkt på att han är snygg xP Antagligen för att han är min bror…  Tur att vi är så lika *Oskyldig min* Skrattande

Tack för kommentarerna :D Här får ni en till bild, jag tyckte inte att den blev lika bra :P Men är endå ganska nöjd

Mvh Sara

Kokoskorven
0

#7 ah, inte så centrerad…me like :)