Första gissar jag på! (#0)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Även jag gissar på första bilden.
Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo
Den första skulle jag gissa på. Men det är ju helt möjligt att du skjutit av blixten åt något håll så att den inte slagit mot motivet.
mvh/gurin

jag gissar väl 3 då och bryr mig inte om vad du kan ha gjort utan valde den jag faktiskt tyckte såg mest "blixtad" ut =)
Jag tror nummer tre, kanske för att jag kan skymta ett annat ljus från sidan..

Jag tror att det är trean. ;D
Jag gissar på första, jag ser nämligen inget blixtblänk i ögat där. Men jag har antagligen fel x)

Då säger jag väll den andra eftersom ingen har gissat på den. Väldigt snyggt fotat!

Jag kommer också gissa på den andra.
Förövrigt riktigt bra bilder!
//Johan.
Jag säger 3an :)
Jag säger den första.
Vänliga hälsningar
Niklas

aha d va 2 med och en utan… då gissar jag inte på 3:an.. 2:an får det bli!
Gissar på #0 :)

jag gissar på 3an :)
Jag gissar på sista.
Jag gissar på #0
jag gissar på sista :)
Therese Mattsson - Medarbetare på Djurfoto.ifokus.se
www.tmfoto.se

Första tror jag.
Jag tror också första

Vi får nog vänta lite på svaret - Robert har kanske fullt upp med den här polemiken just nu:

Av skuggorna att dömma tror jag det är hostbild-3.jpg

första ^^

Den sista tycker jag allt ..
Jag skulle vilja säga den andra
Känns som att Robert kanske har fullt upp på annat håll en stund då ja.
Angående bilderna, så avstår jag från att gissa då det skulle bli en ren gissning rakt av då jag inte kan hitta motivering till att någon av bilderna inte skulle vara taget med blixt. Skulle vara bild 2 som jag tycker är mörkare, men det är skuggor på den också så vem vet? Robert hoppas jag :o)
mvh Martin
Första
För mig som har grymt svårt att se skillnaderna och varför ett av dem inte skulle ha varit tagit med blixt, skulle det varit kul att höra motiveringen till folks röster.
mvh Martin
För mig så känns andra & tredje bilden väldigt "upplättningsblixt". Sen vet man ju aldrig om reflektor eller annat varit med och påverkat, ljus kan luras ;)

Jag tyckte mig kunna se skillnad i hyn… sen tycker jag att man absolut kan kosta på sig en gissning utan motivering 
Rätt svar kanske finns här:
Reflexskärmar var det ja.
fasen vad fräsigt robert

Tack Petersen, det blev en rätt häftig stjärna i deras glasögon av guld/silver paraplyet.
Hälsningar
Robert

#38, jättehärlig bild!

jag fattar fortfarande inte vilken bild det var som du inte hade haft fotoblixt på xD kanske jag är lite dum :P
/Frida
Medarbetare på Sång.ifokus.
Stå på dig, annars gör någon annan det.
jag gissar på… höstbild3? :)
#42, 43: Den första.
Vänliga hälsningar
Niklas