Foto iFokus

Foto

Etikettmänniskor-ej-kritik
Läst 807 ggr
Robert
0

Dagisfotografering

Nu har jag inte någon erfarenhet av dagisfotografering frånsett vad min son och döttra har tagit hem från sina daghem. Det har inte varit bilder direkt i min och min frus smak så jag tänkte jag skulle göra min första dagisfotografering på ett helt annat sätt.

Nu har jag bara tillstånd från två föräldrar på att lägga ut bilder på nätet. Resten av bilderna ligger i ett lösenordskyddat galleri.

Till bildgalleriet, dagisfoton!

Mer detaljer på min blogg! 

Hälsningar

Robert Hammar

digi
0

Gillar verkligen dina barnbilder. Tror att både du och dina bilder platsar i den här gruppen:
http://www.fotosidan.se/groups/barnfoto/index.htm

Välkommen

Digi

Robert
0

Tack Digi, några utav bilderna jag tog på dagiset skulle säkert platsa in hos någon bildbyrå. Men för att kunna lägga upp någon bild hos en stockbyrå så måste jag ha föräldrarnas tillstånd.

Hälsningar

Robert

Bullan
0

Verkligen nytänkande hära:) Superfina foton, som visar barnen som de är…naturligaSkrattande

Ska nämna detta till mitt barns dagis.

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Robert
0

#3, tack. Jag har varit hemma med 3 småbarn under 5 års tid så det finns meriter :).

Det var min absolut första dagisfotografering och jag kom på några trick redan första dagen. Min produkt utvecklades redan dag två. Nu tittar jag inte heller på klockan och tar inte betalt per timme. Förhoppningsvis så säljer bra bilder istället.

Nu tänkte jag erbjuda min fotografering även till dagis i Stockholmsområdet. För mig är det väldigt enkelt att ta mig till Stockholm från Helsingfors. Men för att det ska bli ekonomi i det hela så bör det vara några fler daghem bokade för en vecka.

Hälsningar

Robert

SLAfoto
0

Snyggt, håller med #3 ang nytänk. Fick nyligen hem bilder från barnens dagis där hade nu äntligen fotografen varit utomhus och tagit porträttbilder på barnen. Jag vill gärna slippa de tråkiga färgade "pappers"-bakgrunderna som annars pryder alla porträttfoton.

//Stefan

Robert
0

Stefan, hur fick du bilderna hem, i ett paket? Är det så att du behåller dom som du tycker om och skickar tillbaka resten? Vad ligger priset på ung.?

Robert

SLAfoto
0

#6, Bilderna kommer hem med posten i ett paket. De jag tycker om behåller jag och övriga skickas tillbaka. Paketpriset är 365:- och köpes det löst 527:-

Paketet innehåller:

1 st, 18x24. 95:-
2 st, 13x18, 60:-/st
1 st gruppbild, 18x24, 100:-
4 st, 9x12, 29:-/st
8 st, 4x6, 12:-/st 

//Stefan