Tjäna pengar på bilder
ehhh det är inget att ha.har testat :)

Okay..
Vad är det som inte är bra.
Tyckte de hade bra tävlingar tex.
Bilder jag la in fick snabbt kommentarer som var utvecklande.
Anmälde mig idag så jag har ingen uppfattning i det stora hela så jag hade varit tacksam för svar.
Mvh Marcus
Jag är medlem där och har fått sålt bilder därifrån. Sidan är väldigt ny, och det är inte så många som hittat till den ännu tror jag.

#3. kanon. Grattis till försäljningarna.
Vad tjänar man på att sälja en bild där. Tycker att infon på sidan är lite dålig.
Mvh Marcus
#4, jag har nu bara sått royalty fria bilder, alltså 25€ styck, och jag får 12,5€ i handen. Säljer man exklusivt får man ju förstås mera pengar i handen, men då får du ju bara sälja bilden EN gång.
#5. Och nu kommer jag med en dum fråga, vad menas med royalty fria? :$
#6, royalty fria bilder betyder att de har ett fast pris (25€) och de får du sälja hur mycket du vill. Du får då 50% i handen. Säljer du exklusiva bilder får du själv bestämma pris, men då får du endast sälja bilden EN gång och användaren får rättigheten till bilden men du står fortfarande som fotografen för bilden.

Här kommer ett till tips på att göra sig en liten slant på sina bilder. Jag fotograferade på ett dagis förra veckan och tänkte testa hur shoppen fungerar.
Hälsningar
Robert
#7. Okej, tack =)
Har blivit tipsad om den sidan, men har aldrig provat på. Men jag har inte sett/hört något usch om det.