Bortskänkes: Ilford-papper
Har en kartong med Ilford-mörkrumspapper som bara ligger och skräpar hos mig. Är det någon som hobbykopierar själv eller som pluggar foto eller nåt sånt som skulle vilja ha dem? Det är i princip en hel kartong, 17,8x24 cm, för svartvitt mörkrum. Ilford Multigrade IV RC De Luxe - Pearl står det också, om nån vill kolla upp vad det är mer specifikt. :) Köpte kartongen när jag gick en mörkrumskurs för ett antal år sedan men kom aldrig igång med eget mörkrum och nu kör jag bara digitalt.
Kartongen finns i Stockholm och jag är inte beredd att skicka den per post, utan den som vill ha den får komma och möta mig vid Skanstull och plocka upp den.

Linnah, har du kollat så att papprena inta är vikta och har några repor på underlaget? Du kanske kan ta en bild på pappret.
Hälsningar
Robert
#1 Eh????? Fota i mörkerrum då, eller????

hehe, jag såg en bild på e-bay och hon eller han hade lyft av locket på kartongen och tagit en bild på pappret. Rätt komiskt.
Robert
#3 stackaren… Fick h*n bud?
Pappren har legat precis som de ska i kartongen hela tiden, och är självklart varken vikta eller fotograferade. Dock har jag lovat bort kartongen vid det här laget.
Linnah, jag är intresserad. Bor i Stockholm och jobbar i gallerian Skrapan så du väljer själv om du vill komma hit och lämna pappret (om det finns kvar) eller om jag ska möta dig någonstans. Skicka ett mail till siipikarja_@hotmail.com