Foto iFokus

Foto

Etikettsäljes-köpes-bytes
Läst 963 ggr
Linnah
0

Bortskänkes: Ilford-papper

Har en kartong med Ilford-mörkrumspapper som bara ligger och skräpar hos mig. Är det någon som hobbykopierar själv eller som pluggar foto eller nåt sånt som skulle vilja ha dem? Det är i princip en hel kartong, 17,8x24 cm, för svartvitt mörkrum. Ilford Multigrade IV RC De Luxe - Pearl står det också, om nån vill kolla upp vad det är mer specifikt. :) Köpte kartongen när jag gick en mörkrumskurs för ett antal år sedan men kom aldrig igång med eget mörkrum och nu kör jag bara digitalt.

Kartongen finns i Stockholm och jag är inte beredd att skicka den per post, utan den som vill ha den får komma och möta mig vid Skanstull och plocka upp den.

Robert
0

Linnah, har du kollat så att papprena inta är vikta och har några repor på underlaget? Du kanske kan ta en bild på pappret.

Hälsningar

Robert

jojjehanna
0

#1 Eh????? Fota i mörkerrum då, eller????

Robert
0

hehe, jag såg en bild på e-bay och hon eller han hade lyft av locket på kartongen och tagit en bild på pappret. Rätt komiskt.

Robert

jojjehanna
0

#3 stackaren… Fick h*n bud?

Linnah
0

Pappren har legat precis som de ska i kartongen hela tiden, och är självklart varken vikta eller fotograferade. Dock har jag lovat bort kartongen vid det här laget.

siipikarja
0

Linnah, jag är intresserad. Bor i Stockholm och jobbar i gallerian Skrapan så du väljer själv om du vill komma hit och lämna pappret (om det finns kvar) eller om jag ska möta dig någonstans. Skicka ett mail till siipikarja_@hotmail.com