Foto iFokus

Foto

Etikettlandskap-och-natur-ej-kritik
Läst 1114 ggr
LindaKarlstrom
0

Vackra höst!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Under onsdag-torsdag åkte jag över 100 mil i bil, och självklart körde vi förbi en massa underbara ställen. Hade inte alltid kameran beredd (i början åkte den i kofferten >< och det var då det var som vackrast) men sen under torsdagen så satt jag med kameran i knät på morgonen och jag knäppte kort i farten :P
**
Hösten är så underbart vacker!! =)**

första fotot är ett pannorama som jag har satt ihop i photoshop, fotat när vi åkte från Ö-vik till bageriet i Omne. Tvingade pappa att stanna trost våran snäva tidsplan :P

Katter3
0

Underbart vacker!

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Lizzan
0

åh! jättevackert

Ruterdam
0

Superfin!

[Quellii]
0

Alltså detta var ju riktigt snyggt! :D Du har satt ihop bilderna jättebra och landskapet är underbart vackert! Snyggt!! :D

LindaKarlstrom
0

Kul att ni tycker om den!

Någon som vill ge en lite mer utvecklad komentar? Varför tyckern i om den? Vad var bra/vad hade jag kunnat göra bättre?

[Yoe-Yoe]
0

OJ! Helt underbar, WOW säger jag bara! Allt är perfekt.

Kattapult
0

Ojojoj!!

KickanW
0

Supersnygg komposition och läckra färger. Loggan förstör dock så otroligt mycket… Den är ju alldeles för stor för den lilla bilden.

LindaKarlstrom
0

#8. ja det är sant, men tyvärr vill jag inte lägga ut den helt utan logga ifall den skulle kopieras då ett företag ev. är intesserad av att köpa fotot för någon av deras reklamer.

Idril
0

vilken häftig bild!

Indeloom
0

Ta bort den där stora namnskylten vetja, då blir det en kanonbild.  Varför skulle någon sno just din bild ?

LindaKarlstrom
0

#11. ja naturfoton är kankse inte så begärliga men jag är van att mina foton dyker upp på diverse communitys. nåja bara jag får igång min andra dator så kommer jag lägga ut fotot utan logga på.

Thorsson
0

Linda! jättefint!

Indeloom
0

# 13   Kanonbild nu Linda !   Det där ska du vara stolt över.

Cavello
0

Mycket härlig naturbild!

Martin
0

En fantastisk landskaps/naturbild. Hur många orginalbilder består den av?

Återigen, mycket läckert!

Hoppas kunna skicka in några foton i slutet av veckan, skall låna lite kul kamerautrusning i veckan är det tänkt.

mvh Martin

LindaKarlstrom
0

#17. Tack så mycket! Det är tre foton.

Thorsen
0

Underbar bild! Gillar att dimman ligger precis under bergen. Inget negativt på denna bilden!

Sossso
0

Jättehäftig bild :D

haglunddaniel
0

Kanon

AnnaJohansson
0

Jättefint :D

neonrosa
0

Underbar! Se rinte alls ut osm om du satt ihop bilder, ser ut som om bilden är så där från början =D

Marija
0

Jätte fint! Ljuset och dimman gör hela bilden! Super snyggt!

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

JennyStaaf
0

Jag ansluter mig till dina beundrare. Jättefin bild, och även om man egentligen direkt förstår att den är sammansatt av flera bilder är det omöjligt att se skarvarna. Superbra jobbat!

En av bildens stora styrkor är de härliga färgerna. Det nästan gnistrande röda mot det klara blå är verkligen effektfullt.

divansson
0

haha, ser ut som grymma ph-effekter allting typ ;) men det är välldigt fint gjort.. haha,  Väälldigt snygg, helt otroligt!

LindaKarlstrom
0

#25. Tack så supermycket för dom fina orden!Skrattande