Iken photography Göteborg
Jag glömde nämna att denna tråd är inget för tonårstjejer. Håll er till era häst och kanintrådar.
#4 Vafalls?
Kul att fota på natten, har tyvärr slarvat bort stativet
Haha. På den gatan bor jag!!
*Snygg bild var det också.
#4: Ursäkta men vad ska det där betyda??…
#4 Ursäkta? Jag är "tonårs- och hästtjej" så jag får alltså inte kommentera dina bilder trots att jag är seriös? Gulligt!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#6, #7
Trodde först du bodde i studentlägenheterna, men insåg sedan att det måste vara fjällgatan eftersom du inte riktigt uppnpått "studentåldern". Där ser du, det finns nattliv här =)
#9 Självklart får DU kommentera bilderna =)
#4 så bara för att jag inte är en viss ålder så betyder det att jag är en häst och kanin tjej???? visst jag kanske är det men det betyder inte att alla tonåringar är det. tycker det är dålig stil att skriva så.
Iken, bara för att man gillar djur så betyder inte det att man inte är seriös och inte vet hur man ska kommentera på bästa sätt..
http://www.regret-nothing.com
#4 Jaså? Jag fotar hästar men alltså är jag inte seriös? Och sen är det såklart värre om jag är tjej? Aha, jag förstår. Såklart, är alla killar mycket seriösare och mycket bättre på att fota. Jag håller med dig! Eftersom jag är en hästfotograferande tonårstjej så ska jag nu gå och slänga min kamera i sjön för att den allsmäktige iken säger att vi inte kan fota. HA!
Oja, jag har proat på Hallandsposten och fått vara med och fotat vid seriösa uppdrag och fått mkt beröm för mina bilder där. Men såklart har alla de fotograferna fel så det är ju såklart bara du som kan fota, inga tonårstjejer! Och dels har jag placerat mig 2a i Halmstads stora fototävling våren 2007 och slagit en hel del vuxna och erfarna fotografer men jag kan ju inte fota, inte alls.
Jag tycker din attityd kan slängas på sjöbotten och ännu längre ner! Så himla trist att läsa sånt! Nästa gång ska jag lägga ut en tråd där inga spydiga kvällsfotograferande killar får kommentera! Och varför särbehandla Anna Attlid (inget illa ment Anna)?
Och som slutord har jag sett bättre kvällsbilder! Förvänta dig inte någon konstruktiv kritik när du nedvärderar mig och andra så!
EJ vänliga hälsningar Matilda Andersson - Tonårstjej och hästfotograf som enigt dig inte kan fota
Håller med #13 till fullo. (och nej jag tar inte illa upp Matilda, blev också lite "chockad" att jag fick kommentera bilderna men ingen annan)
Häst-, Kanin- och tonårstjej som kommenterar:
Effekten med lång slutartid är häftig, men här känns det som att du fotat bara för att fota, rakt upp och ner. Jag får ingen känsla av dom, ingen över huvudtaget, men smaken är väl olika.. :P
Vill bara påpeka för alla att hålla sig till reglerna (vett & etikett).
Än så länge har inget raderats, även om det finns flera fall av mindre lämpliga kommentarer. Jag som Medarbetare litar på att ni alla tänker en extra gång innan ni skriver något "vasst".
Detta gäller som sagt alla, trådskapare så väl som eventuella kommentatorer.
mvh Martin
#16 Mitt inlägg var ironiskt (#13) och knappast vassare än Ikens där han diskriminerar tonårstjejer med intresse för häst och djurfoto! Det tycker jag är fruktansvärt låg stil. Precis samma sak som att ha en affär där enbart killar +45 +80kg får komma in eller liknande, fast grövre.

Håller med #13! Och bara för att man gillar hästar/kaniner, så är man inte seriös? Vad är detta egentligen? xO

Håller med #13 !
Ville bara berätta att jag håller med #13 till 100%!
Dålig stil #1 säger jag bara.

varför tar ni åt er.. ignorera istället vad han säger om ni nu tar så illa upp… ni vet väl om ni själva är mogna för äkta kritik eller bara snicksnack.. orka..
jag förstår iken…

?? :O
#23 Enligt din presentation är du också tonårstjej som gillar att fota och har hästar som intresse. ?
Jag förstår också iken.
Men jag tycker ändå han gjorde fel när han postade det inlägget. Det finns faktiskt seriösa tonårstjejer som fotar hästar.
Ja, jag känner mig kränkt. Har lust att ge igen med samma myt men eftersom jag är mognare än Iken så gör jag inte det.
Fruktansvärt låg stil!