misslyckat eller lyckat ?
ja detta här fotot tog jag på en kompis, när hon cyklade som man ser ^^
det var meningen att hela hon skulle komma med, men såklart så är jag lite klumpig och samtidigt som jag cyklar och håller kameran för att cykla så håller jag på att tappa den.. typiskt mig.. och detta fotot blev så här.
först gillade jag den inte och tänkte radera den, men efterhand gillar jag det mer och mer.. vad tycker ni ?
och om ni gillar fotot säg gärna om ni gillar det svartvita eller det färgade :)
Medarbetare på Hundar.ifokus
ingen som kan säga vad de tycker ? =)
Jag gillar bilden :) Häftig vinkel blev det;) Tycker båda bilderna har sin egen charm (=
tack så mycket Niiike! =)
inget mer någon annan ?

Jag gillar också bilden. Lite udda, men jag gillar den definitivt!
//Johan.
Något som jag tror hade blivigt häfrtigt är om du kankse skulle behålla hennes sko ifärg och göra resten svart vitt, fast vem vet det kan ju bli katastrof också ^^ Fin vinkel och häftig bild :D
ja, den är annorlunda, gillar den skarpt
Annorlunda och snygg bild. Föredrar den svartvita versionen.
tack alla! =)
#6.. jo kanske,, men jag vet inte hur man gör! :S :P
Riktigt snyg bild. Gillar den svartvita mer
Gillar den! Särskilt den svartvita. Testa att bara ha skon i färg en gång.
jag vet faktiskt inte hur man gör! ;) om någon vill så kan han/hon göra det!! =)

jag gillade den svartvita bilden bäst för den utstrålar en gammal känsla

Jag gillar färgbilden mest, framförallt att det blivit komplementfärgerna blått-gult som dominerar bilden med den bruna sadeln som pricken över i:et. Dessutom är det fart över bilden med ett vackert diagonalsnitt

Hej ! Gillar det svartvita fotot. Snygga kontraster och kanns verkligen att det gar undan!
Det i farg kanns mer 'misslyckat' for mig.
Tack for att du visade bagge - man far sig en tankestallare! Lustigt att man kan gilla en (som i mitt fall) bara for att den ar svartvit men inte den andra alls…
#15, ja det är lustigt, jag föredrar faktiskt också den svartvita.
tur att jag inte slängde bort den då..
jag gillar 1an mest.. ^^
oh va fint! tack så mycket kattapult! =) ja jag gillade också bild nr ett mest! ;)