Kommentera lite bilder?:)
Jag köpte en kompaktkamera till min brorsa för några dagar sen..och jag var ju bara tvungen att gå ut och testa.
Var ett tag sen jag använde mig av annat än systemkameran, men denna var ändå rätt rolig att fota med! Ni får gärna kommentera:)
Strunta i de konstiga ramarna..Bilderna ska egentligen ligga på en annan bakgrund.

Jag tycker det verkar vara väldigt hårda kontraster i bilderna. Annars är färgerna ganska bra.
Eddie

Första bilden gillar jag skarpt! Riktigt snygga färger och bra ljus! Gillar däremot inte ramen, då min blick dras till den. Tyvärr får jag samma känsla av bild två, som också förövrigt är snygg.
Gillar även hundbilderna, fast #0 är klar favorit.
//Johan.

Håller med #4 lite för hårda färger. Annars stör jag mig lite på den halva ramen.
Annars var det kanonfina bilder. Bra komponerade och bra vinklar.
Mvh Marcus
tycker bilderna e as läckra förutom att bilderna kanske e en liten aning för skarpa och ramen va inte heller så snygg.. annars jätte fina bilder.. :)

Tack! och Håller med om kontrasterna, men tänkte itne p ådet första faktiskt. Och ramen sa jag att ni skulle försöka att inte bry er om;) Ska ligga mot svart bakgrund så att bara skuggan syns egentligen:)