Ännu en solnedgång.

Jättefina bilder! Älskar solnedgångar, men har inte ännu fått chansen att fota en.

Bosse härliga bilder från en vackert land.

Alla va fina, men dom som va tagna när det regnade va speciellt läckra tycker jag!
/uLLf
Så fina bilder på solnedgång…..de är nästan bibliska
Bilderna från regnet….de 2 första med silverglänsande vatten är så lugna och harmoniska
Sorg är kärlek som blivit hemlös

Vart har du varit någonstans då?:)
#15, Menar du jag? =)
Jag var Utanför Örnsköldsvik vid en kyrka.. Jag tog kortet lite som hastigast med mobilen ;) Jag blev super nöjd! just för att de va mobilkort!=)
#15, Menar du jag? =)
Jag var Utanför Örnsköldsvik vid en kyrka.. Jag tog kortet lite som hastigast med mobilen ;) Jag blev super nöjd! just för att de va mobilkort!=)

Jag upptäckte alldeles nyss att alla mina foton från Sudan med solned- och uppgångar har "försvunnit" från min PC och jag har redan raderat alla från minneskorten och PCn i Sudan. Jag måste medge att jag är mycket ledsen för några av dom var mycket bra.
Här ett foto med min gamla kamera, som jag gillar mycket. Jag hoppas att en liknande situation uppträder igen nån gång. Jag håller ögonen öppna.
Mandrakonian, jag tycker att det blev jättebra. Man kan aldrig tillfredsställa alla, utan det viktiga är att du ser nånting, som du tycker är vackert.

jag menade dig _thilda_ :P
#23 verkligen en fin bild du har fångat där.

#34 FANTASTISKT!

#34 Ännu en solnedgång. Visst, men vilken sådan. Ett lyckat foto. Bra att ha sin kamera med sig.
Bertil
#24.. Kärringberget heter stället :) ligger i Själevad vid kyrkan… (Örnsköldsvik)

Goddagens!
(Passar på att hälsa mig själv hjärtligt välkommen! Då detta blir det första inlägget jag skriver.) Underbara bilder! #34:an var riktigt magiskt!

#34 WOOOOW!!!

#44.. gud det ser underbar ut!! =)
Medarbetare på Hundar.ifokus

Jätte fina bilder allihopa!!!!