Foto iFokus

Foto

Etikettlandskap-och-natur-ej-kritik
Läst 447 ggr
johan
0

Fångad i flykten

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Igår gick jag ut tidigt och fotade lite. Tyvärr var det regnigt och väldigt disigt och dåliga ljusförhållanden, men det var ändå härligt med tystnaden och lugnet.

Här är en fågel fångad i flykten. Tycker ni att den fungerar trots oskärpan?

Den finns fler bilder från utflykten i mitt fotoalbum.

Mvh // Johan

mihe
0

Tittade på dina bilder från promenaden. Jättefina. Vattnet ligger blankt och blir som en spegel. Härligt att komma hem med sådana bilder i kameran.

johan
0

#1: Ja, mycket vackert. Jag hade tittat på väderprognosen och dom sa att det skulle vara fint väder. Egentligen hade jag planerat att gå två första etapperna på Sörmlandsleden från Björkhagen till till Alby friluftsgård, men när det var så kallt och regnigt fick det bli en kortare tur runt sjöarna vid Björkhagens Golfbana istället.

Äggmackorna fick jag äta hemma i soffan under en filt istället.

Mvh // Johan

Queball
0

Fågeln var lite för oskarp i min smak, det ser nästan ut som den flyger upp och ner? Övriga bilder från promenaden var kanon, gillade särkilt "standkanten". Jag hade tänkt att göra som du, jag vaknade 05:00 och det var dimmigt som bara den. Men det blev bara en tanke, nästa gång jag tittade på klockan var den 09:30…

bjorsa
0

Tycker den ser läcker ut gillar oxå din bilder från promenaden verkligen fina däremot så fungerade inte bildspelet nu å jag som tänkt köra en bra låt till men får bli senare

mvh/bjorsa

Robert
0

Cool bild johan. Ytan som du har bakom fageln skulle vara framfor.

Nu nar jag ar har i Chicago sa ska jag forsoka lara mig en funky sak med blixten. Man pannar med kameran och later en blixt ga av medan man tar bilden. Paul Gero skriver om det i sin bok Digital Wedding Photography.

Robert