80-200 f/2.8 sökes!
Jag söker ett begagnat 80-200 f/2.8 objektiv i bra skick, alternativt ett 70-200 f/2.8. Fattning Nikon.
Har du ett sådant och kan tänka dig att sälja, hör av dig till mig här eller på alltid.attlid@hotmail.com.
MVH Anna Attlid
www.annaattlid.se
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Du kanske borde skriva vilken fattning det skall vara. Antar att det är Nikon men det är en gissning baerad på din användarprofil.
mvh/gurin
#1 Oj, det var riktigt klantigt av mig. Men du har helt rätt, till en Nikon ska det vara!
Fortfarande intresserad, så jag puttar upp!

Finns ett 80-200/2,8 skjutzoom här http://www.l-foto.se/nikonaf.html i prisklass 7500-8500
mvh/bjorsa
#4 Jättetack, tyvärr var det lite för mycket pengar för min del.

Här en 80-200/4,5 men på tradera fast jag har ingen aning om hur pass gammalt det är eller så men billigare är de ju bara 500 än så länge men bl 4,5
mvh/bjorsa
Tack, men vill ha f/2,8.

#7 Har du provat på ebay jag tog en liten titt å där fanns ett för 455 dollar *6,45 =2934 kr sedan frakt på de å därefter 25% moms fast nu stod ju inte övriga världen med i hans annons så han kanske inte skickar utanför usa men säg att de kostar en 300 kr i frakt så att man hamnar runt 3300 kr sedan moms på de blir runt 4125 kr skulle man teoretiskt få ett begagnat för
mvh/bjorsa
#8 Jättebra, tack! Ska spana in det där lite nogrannare.