Har jag fotat en cell? :O
Jag vet inte riktigt om det är rätt forum att skriva i men jag gör ett försök. Jag tog nyss en bild, jag vet den är inte så rak och fin men det kom någonting mystiskt med på bilden. Till vänster är något cell-liknande, kan det vara en cell? Det vore ju konstigt om det var det eftersom jag har en skitdålig kamera och så är väl en cell jäkligt liten. Men vad kan det vara annars?
Mvh Maria
har ingen aning :O Smuts? Fast du sa väl att din kamera var skitdålig? För då kan de ju vara de :O
#1 Ja den är skitdålig, jag ska köpa en ny. Den nuvarande har bara 3,2 megapixlar. Vad skulle det kunna vara för smuts?
Mat xp nej, jag vet inte :'p
#3 Haha. Men det konstiga är ju att det nästan exakt ser ut som en cell. Jag är så förvirrad för det kan ju inte vara en cell, om det inte skulle vara en äggcell från en struts för de är ju ganska stora. hehe
Har du strutsar i huset? o.O x'p
#5 Nej. :p Men det skulle vara den enda cell som skulle kunna gå att fota liksom. Kanske jag har strutsar som gömmer sig i garderoben utan att jag vet om det. Läskigt.
Det är ju lite udda :O
#7 Ja, och om det skulle vara en cell så är det ju en djurcell eftersom växtceller har cellmembran. Kanske det är en ordentligt förstorad hudcell?

#10 Jo, jag tycker att det är lite småläskigt. :S
Ah! En smilande spökcell! o_O
Har du något som kan reflektera ljus på dörren?
#15 Ja, upptäckte det i natt. ;)
När jag gick ned för att undersöka det lilla mysteriet ordentligt fick jag syn på ett litet klistermärke på dörren. Det var en glad röd sol med texten: Atomkraft - nej tack! Det är inte jag som har satt det klistermärket där och det hade tydligen reflekterats i blixten.

Joo det kan bli så på bilderna om man använder blixt då ;) Hade det inte varit nått så hade det ju varit skumt xD

ja de va ju ett skojjigt slut på cellen fniss
så de kan gå man ser inte allt i sin omgivning som man ser hela tiden
ett ufo 8l

Kanske något för overnaturligt.ifokus.se de skulle garanterat säga att det var en orb, alltså ett spöke x)
Tror du fått husdjur i garderoben 
Hälsningar Gnidde.
näst intill omöjlit att få en skärpa på en cell.. måste typ ha en Lupp för att se en..
Therese Mattsson - Medarbetare på Djurfoto.ifokus.se
www.tmfoto.se
Knäck ett strutsägg och du kan se en stor cell (dvs äggulan) 
Jag tyckte att det såg ut som en halv nektarin, jag :)