Foto iFokus

Foto

Etikettkritik-medel
Läst 615 ggr
Bullan
0

Kritik önskas!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Var ute och fotade på morgonen.

CanonEos 350D

Sigma 70-300 ADO DG

fotat i RAW…sedan omgjort till jpeg.

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Bullan
0

nästa!

*Tänk på att det du säger om andra sist och slutligen säger allra mest om dig själv!*

Bullan
0

en till…

KamillaB
0

Jag tycker att båda bilderna var hur fina som helst! Jätte bra jobbat!

Bullan
0

sista:)

[mingdie]
0

Jag tror att dina foton är fina men det är svårt att se med så små och lågupplösta foton. Jag la in en tråd om att ladda upp bilder. Titta om du har lust.

http://foto.ifokus.se/Default.aspx?ThreadId=b89f20cd-da99-4ff8-b67d-ee1c03774696

Eddie

Olysios
0

Vad snygga bilder :O riktigt fina, har ingen kritik som jag kommer på .. som eddie sa med storleken :) men annars toppen :D

Therese Mattsson - Medarbetare på Djurfoto.ifokus.se
www.tmfoto.se

heliotropes
0

Vackert:)..Man kan riktigt känna den klara höstdoften:)

Gillade mest dom foton som visar en vy,främst nr:2,där har du lyckats fånga lite ovanligare färger än det vanliga.Det är alltid svårt att göra en vy rättvis i mindre format;)

Eva // medarbetare på Perser

Bullan
0

Går man in i den bifogade filen, så blir ju bilderna ca 600*800pix! Men upplever ändå att bilderna försämras i kvalitet.

De är skarpare här hemma…och då de läggs ut, så är det som att mkt av detaljerna flyter ihop!? har även sett det på bildredigering i fokus….där kan man sitta och jobba med små detaljer på foton, och då man lägger ut det i rek. 600*800 så försvinner de iallafall!?

Tack för kommentarernaSkrattandede uppskattas!

Det var i går morse jag fotade dessa, och det var riktigt hög och klar luft! Hade varit minusgrader tidigare på morgonen. Klarblå himmel, vlket speglas i vattenytan också!

fotokrafs
0

Varför lägger du upp så små bilder? Visst det är fint med ram men nu har du så bred ram att själva bilderna är mindre än 500 px. Klart bilderna på sidan försämras men ju mindre bilder desto sämre.

Ang. bilderna. Gillar #0 och #2.. så himla fint med spegelblankt.

Bullan
0

#9 får lägga ut utan ram fortsättningsvis dåGlad

Tack, jo det var väldigt spegelblankt då och relativt ovanligt, då det är havet, normalt är det nästan alltid lite krusningar!

Cydonia
0

Megahärliga färger, bra kompositioner! Jag gillar verkligen dina bilder. #2 är min favorit, men den ser lite sne ut, kanske räta upp den? Eller det kanske är mina ögon det är fel på. ;)

paronskrutten
0

nr 2 var skitcool :D

Helena

Berglund
0

Älskar #2:an