Foto iFokus

Foto

Etikettvilda-och-tama-djur-ej-kritik
Läst 1036 ggr
Fallande
0

Giraff - Kritik

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

På bil-safarin hos Kolmården tog jag denna bild på en Giraff, den gick precis bredvid bilen och jag fick kort på den lite snett underifrån. Det var (vad jag tror) en unge på ca 1 år.

Jag tycker mycket om den annorlunda vinkel och ljuset på bilden, jag skulle vilja veta vad ni tyckte om bildens helhet ^^

Mvh Sara

Fallande
0

Ingen som vill?

Fallande
0

Över 50 har läst, men ingen har kommenterat? :(

[Vargnatt-]
0

Jag tyckte om vinkeln :) Jättefint

Fallande
0

Tack :)

Alex
0

Härlig bild! Tycker om vinkeln, men känns som att det är lite mer fokus på halsen än själva huvudet, eller är det bara jag? :P Sen så är det lite synd att trädet i bakgrunden blev lite snett, men helt klart en härlig bild! :D

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Dezzan
0

Tycker att vinkeln är annorlunda och bra.
Det är en fin bild,  men den skulle bli mycket finare om du redigerade bilden. Plocka bort trädet och ändra kontrasterna och färgen så blir bilden superbra.
Jättefint kort!

frukost
0

Fin vinkel. Hm… Jag åkte safarin och fick en rolig bild på en struts. Någon som vill att jag ska lägga in? (A)

madde91
0

#7 jag vill ;)

Olysios
0

Lite mer kontraster skulle inte skada enligt mig, ser lite blek ut i färgen :) annars fin ..

mvh Therese Mattsson

Therese Mattsson - Medarbetare på Djurfoto.ifokus.se
www.tmfoto.se

healin
0

jätefin! men saknar stuns i bilden, mörka ner den lite, att träd är snea stör mej inget, tycker de ger liv i bilden :) verkligensuper! gillar focus på halsen, de är ju den giraffer är kända för :)

heliotropes
0

Skulle man nu inte veta att en giraff har en lång hals så framkommer det här;)Tycker bilden är bra,med en bra skärpa på själva motivet.

Eva // medarbetare på Perser

Fallande
0

Tack alla :D

Fridoliin
0

jag tycker jättemkt om vinkeln och färgerna, men jag tycker dock  inte att trädet skulle vara där, det stör tkr jag :)

/Frida

Medarbetare på Sång.ifokus.

Stå på dig, annars gör någon annan det.

Fallande
0

#13 Okey, det har jag inte riktigt tänkt på, men det var inget jag kunde göra åt då men jag kanske kan försöka klona bort det. Jag ska testa :)

Mvh Sara

Fridoliin
0

Det tycker jag att du ska göra :) lägg gärna upp resultatet sen :)

/Frida

Medarbetare på Sång.ifokus.

Stå på dig, annars gör någon annan det.