Testade intresset...

"Men intresset var svalt." Vadå, arbetar du med synskadade?
Hälsningar
Robert

#0 Fina bilder! Byt jobb om du inte får feedback imorgon!
#1 LOL!! :)
// staffan
#1 Man skulle kunna tro det. Mest nördar och blåkläder tyvärr.
#2 Jaa…tänk om det vore så enkelt :-) Fel ställe, ska testa någon annanstans oxå.
Tack för era kommentarer!
Härliga bilder!
Sätt upp bilderna på väggen istället så att de får lite luft runt om. De är så starka att de behöver det.
Tom
Jättefina bilder med härliga färger!!
#4 Dom är inte så pigga på att jag borrar upp bilder på väggarna här. Får knappt sätta upp en konstkalender.
Tack för det snälla kommentarerna :-)
(Inga kommentarer idag heller…tar nog hem dom ikväll. Synd och slösa mitt "hantverk" på okultiverade. Ska sitta på Street några helger i sommar. Testar där istället. Funderar lite på att kontakta ett galleri i min hemkommun…får se o jag törs.)

#6, kör på, du kan bara få ett nej.
Hälsningar
Robert
fina ramar! går de att hänga på väggen? Var kommer de ifrån? :)
(Förlåt - SJÄLVKLART jättefina foton också!)

Jättesnygga bilder! De där hade gärna fått hänga på min vägg =) Vilka människor jobbar du med egentligen?
Ett litet tips till alla som råkar vara intresserade.
Jag tog en omgång och fotograferade alla på mitt jobb. Gjorde om till sepiatonat och "framkallade" dem. Sen la jag dem i lunchrummet. Det var många som tyckte det var en rolig idé. Tanken var att jag skulle montera dem på någon vägg på jobbet. Dessutom har jag dokumenterat mina arbetskamrater. 4 har bytt jobb sedan dess så det känns bra att ha lite minnen kvar. Dessutom är det ett lysande sätt att kommunicera om man råkat glömma namnet på någon truckförare. Det är ju pinsamt att fråga nu efter 3 år på jobbet för att man tappade koncentrationen under introduktionsrundan när man anställdes… ;-)
Jag tycker naturligtvis också att bilderna är fina… självklart. Jag är ju både nörd och blåklädd (reflexklädd).

"Dessutom har jag dokumenterat mina arbetskamrater. 4 har redan bytt jobb så det känns bra."
Hur många är det kvar som måste sluta för att det ska bli bra på arbetsplatsen?
Hälsningar
Robert
#8 Ramarna - har jag köpt av en bekants bekant som importerar. Tyvärr ska han sluta med just dessa, jag har dom sista. Men kommer köpa liknande någon annanstans.
#10 - Kul idé fotord! (Vet inte om jag skulle orka på mitt jobb. Över 200 på lagret och ett 50 tal på kontoret. Jag är vikarie där och känner inte alla så bra. Började i december. Jag är inte så bra på porträtt och stället kryllar av åldriga konservativa typer som inte gillar egna initiativ så…ja…inte rätt ställe.)
Och jag tror inte du är en nörd Fotord, det intrycket har jag inte fått :-)
Jag sitter i receptionen och ingår kontorsservicen bl.a. på DAHL Sverige AB. (Grossist inom VVS)
Tack för alla fina ord!
mihe alias Mia 
#12: Det gick lite snabbt när jag skrev det där. Nog skulle det lätta upp lite om några valde att försvinna men just dessa 4:a saknar jag lite. Jag har korrigerat en smula i meningen :-)
#13: Det kanske är bäst att man håller sig inom sin avdelning. Jag fotade bara 40 personer. Jobbar man inom FoU så brukar man bli benämnd nörd. …eller kemistj*vel :-D
#13 - Äsch då. :) Det blev i alla fall supersnyggt :)

Det är märkligt hur svalt intresset är för fotografering på de flesta arbetsplatser jag bevistat. Samt även bristen på intresse för de bilder man producerar som inte innehåller ens kollegor. Men så fort de själva hamnar på bild, särkilt då i samband med festivitas…
Och, väldigt fina bilder mihe.
Tack för alla uppmuntrande kommentarer 
Inte alla är intresserade av konst/kultur har jag insett men jag gör "dukar" till lunchrestaurangen här på vår arbetsplats. Så en del arbetskamrater vet om mitt intresse.
Jag går vidare härifrån nu och kör på en stor marknad vi har i Stockholm som heter STREET. Gör i ordning några ur den här gruppen så får vi se. Delar bord med en poet så lite "filosofiska" bilder kanske kan funka.
Tack igen!

mihe, du har fina bilder, vi har olika smaker. Prova med att ha porträtt på bilderna, se hur dina arbetskamrater reagerar? Kanske dina bilder inte riktigt faller alla i smaken, de är ju delad som bekant.
Hälsningar
Robert