Release!

Grattis Robert,
mvh/bjorsa

Härligt! Grattis!
// staffan

Grattis, längtar till jag börjar den kursen, ska börja efter sommaren

Faller in i kören, Grattis Robert 

Tack snälla! Era glada tillrop gör mig verkligen glad. #3, roligt, jag kan verkligen rekommendera kursen, jag har lärt mig en massa. Nu har jag säkert kunnat gå den långa vägen och lärt mig med tiden, men jag tycker inte jag har den tiden och tyckt kursen har varit en bra gräddfil till bättre kunskap i fotografering.
Jag skröt om mina framsteg i BetterPhoto, där jag går min Digital Wedding Course. Här är från min lärare Paul:
Hey Robert..
Congrats on the new career…I love the enthusiasm you share with the class…hard to believe you've only been seriously shooting for a year.
I was lucky and got an early start, though I felt like I only really began to see when I became 30 and feel like I'm improving now as I'm 45…
It keeps getting better with the right approach.
Best,
Paul
Hälsningar
Robert

Ett stort GRATTIS till dig Robert!!!
Vad kostar den kursen?
Vad roligt Robert, grattis!!
Tom

#6 kursen kostar om du vill delbetala den 50$ i 19månader eller runt 800$ för engångskostnaden

Återigen tack alla!
#8, tack jag hade glömt bort vad det kostade. Jag tycker det är en billig kurs i jämförelse med det man får. Tar man motsvarande alla kurser hos BetterPhoto.com så räcker inte 800 långt.
Hälsningar
Robert
Åh vad kul Robert! Stort grattis och skönt att få dra ner på takten lite. Att plugga med småbarn är tuffare en många tror.
Så glad för din skull 
/Mia

#10, hehe, nu kommer jag att öka takten. Jag går två kurser på BetterPhoto.com och i maj börjar den tredje kursen. På väg från NYI är tre kurspaket på väg i ett advance program. Och jag är själv på väg på en hand-on-training kurs i början av maj. Intill sängen ligger ett par böcker jag läser, color management och inom bröllopsfotografering.
Tack Mihe för din omtanke!
Robert

Kul, grattis!

Grattis Robert!
Grattis Robert! Snart är du proffs och kan börja tjäna lite slantar på din "hobby".
Grattis!
Hur mycket tid har du lagt ner på kursen på ett ungefär? Och hur mycket kalendertid?
Vänliga hälsningar
Niklas

#15, 5 kalendermånader, ca 40 timmar/vecka. Klocka iof inte, men grovt uppskattat, har suttit mellan 5-6 på kvällen till "ska du inte gå och lägga dig snart?", + tid för att praktisera.
Robert
Okej.
Har du skrivit något om kursen som helhet? Jag hittar inget. Det vore roligt att höra exempelvis vad den innehåller, hur den går till, vad den kostar, vad man kan vänta sig, ditt betyg på kursen, andra reflektioner.
Vänliga hälsningar
Niklas

NYI - Next unit
NYI - 1st unit
NYI - 2nd unit
Jag har inte skrivit om de 4 sista kurserna. Kurs 4,5,6 rev jag av under det här årtet. Kurs tre avslutade jag i oktober.
Du har 3 år på dig att avsluta kurserna och den kostar 800 dollar om du betalar allt på en gång.
Kursen är nog vad man gör den till. Nu fann jag den väldigt bra och tycker feedbacken är toppen. Stödet från skolan har varit mycket bra. Jag har saknat några bitar som jag har kompletterat med via annan litteratur, och jag bygger på mina kunskaper via deras avancerade program i bröllopsfotografering, naket/glamour och porträtt.
Hälsningar
Robert
Tack Robert! Mycket bra sammanfattning. Kan du göra kurserna på hur kort tid du vill?
Vänliga hälsningar
Niklas

#19, det som begränsar är postgången mellan USA och där du bor. Walter har haft mina projekt hos sig i 2 veckor, posten tar 2 veckor. Under tiden går det ju att läsa igenom kursen.
Jag läste allt 3-4 ggr, titta på DVD:na 3-5 ggr. Läser du igenom allt 1 gång, tittar igenom allt en gång, så hade jag nog fixat allt på någon månad, men jag läste för att lära mig. Är vätskan mer trögflytande mellan öronen så tar det lite längre tid än för de som har mindre trögflytande vätska i huvudet.
Hälsningar
Robert
Går kommunikationen alltså via snigelpost, inte e-post och webb?
Vänliga hälsningar
Niklas

#21, det lever kvar. Jag går till brevlådan, postar ett kuvert. Sedan kommer en farbror i bil och öppnar en gul låda och hämtar bla mitt brev, kör vidare till något som kallas för postterminal…….
Hälsningar
Robert

#22 jag har hört talas om något sådant hände när jag var liten

#23, det var tider det. När jag var riktigt liten så ringde vi med en telefon med en skiva på. För att slå ett visst nummer så snurrade man på skivan. När vi skulle byta kanal på TV:n så gjorde vi det på den. På den tiden så kunde vi välja mellan två kanaler, TV1 och TV2. Då tyckte vi att det inte fanns något att titta på, men det tycker vi än idag.
Hälsningar
Robert

#24 hehe, jag har faktiskt ett svagt minne när tv4 lanserades ;) var bara 4 då :P