gammal bild ;)

Vet inte vad jag ska tycka om att både händer och kamera syns i spegelbilden. En spricka i fönstret är inte så upphetsande för min del.
Utan att vara dum men papperskorgen för min del.
Eddie
Hållder me #2 typ. Tyvärr. Jag fattar inte vad som menas heller.
Nja, bilden sjunker mkt i värde när man ser kameran och fotografens händer. Ner i papperskorgen!
Jag tycker att sprickan är lite söt :-)
Jag skulle nog sparat bild ifall att jag skulle behöva en annorlunda pensel eller liknande till gimp.

Tyvärr så faller bilden platt. Säger ingenting förutom att det är dax att byta fönster.
Mvh Marcus
#5. Tack :D
Till er andra. tack, det lät ju riktigt uppmuntande. när bilden va tagen hade jag fotat i ca ett halv år nu ett år. tke det av roligt att fota macro. jag fotar inte neutralt. fotar vad jag känner är annorlunda för mig. det som känns rätt för mig. jag vet att jag bad er att kommentera…. men blev ju iktigt uppmuntrad. grattis…
Jag är ledsen, men kan faktiskt inte annat än hålla med föregående…:/
#7 Vill du ha kritik så måste du tåla den. Men deppa inte ner för de.
#9. jovisst. men vet inte riktigt om jag tkr det är kritik för nyböejare..
# både ja och nej. Om jag ska vara ärlig vet jag inte riktigt vad jag ska ge för bra på bilden.. Men men.
Men vf läger du ut wn gammal bild om de var för ½ år? >.<
Tycker motivet var bra. Fin spricka..
Men om vill att bilden ska bli bättre borde du tvättat fönstret, fått med hela sprickan och skippat blixten så att inte händerna skulle speglats i rutan.
Lotta_A: anser du att Attlid har smutsiga fönster (A)
#7 Vad är du egentligen ute efter? Jag kan inte hitta något i din bild som går att förbättra för att göra den bra. Om det nu är många som säger samma sak, ta det till dig i stället för att bli arg. Lär dig att ta emot negativ kritik. Det gör att du kan komma framåt.
Eddie
#16 Håller me. De är bara att lära sig.

Alla är vi nybörjare i början. Jag tog bilder i början som jag idag undrar hur fasen jag tänkte. Då tyckte jag de var de finaste bilderna men nu suger de riktigt mycket pga att man utvecklas som fotograf och som person. Smaken förändras, man lär sig bildteknik tex. Mycket pga att andra kommenterar ens bilder och hjälper en att nå nästa nivå.
Så jag tycker att om du bara är ute efter att visa dina bilder och inte få kommentarer så är detta kanske inte rätt forum.
//Marcus