Foto iFokus

Foto

Etikettlandskap-och-natur-ej-kritik
Läst 665 ggr
Tallkott
0

JärvZoo

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tog en ledig dag och åkte till JärvZoo med min yngsta dotter. Här kommer några bilder, kometea gärna vad som är fel i bilderna. Först en "mickel", som jag tycker blev bäst.

Tallkott
0

En Wooove.

Tallkott
0

Dottern på trä bron som går runt hela anlägningen.

Tallkott
0

Kattprofil.

Tallkott
0

O en lappugla tror jag det var.. nu ere slut.

johan
0

Jättefina bilder! Lite väl grovkorniga för min smak, men jag kan tänka mig att du zoomat mycket och att ljusförhållanden inte var dom optimala.

Fina bilder, speciellt med tanke på att du knappast kunde komma riktigt nära djuren?!?!

Mvh // Johan

Madde
0

Jättefina bilder tycker jag. Gillar speciellt den på räven. Skrattande Tycker att ljuset är kanonfint. Bra jobbat.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Tallkott
0

#5, Jag har 105 mm zoom, och har fixat bilderna i Picasa den här gången. (utom räven) Dom är också beskurna en del utom #2. Tänkte ha en telekonverter på men jag tyckte den tog aldeles för mycket ljus så jag tror resultatet blev bättre om jag beskär i stället. Kanske jag lagt på för mycket skärpa så det är därför du tycker dom ser grovkorninga ut? ISO 400

bjorsa
0

Fina bilder Tallkott,räven blev härlig med ljuset .

mvh/bjorsa

Faxlin
0

Ohh, Tallkott har du varit på Järvzoo, utan att fotat en järv? Vi som behövde foton på järven inne på iller sajten. hihi

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Tallkott
0

Klart jag fotat järvarna :-) Fast det var lite svårt och få bra bilder men några blev  hyfsade i alla fall. Det var en himla fart på dem, sprang runt runt och jaga varan. Hör av dig om du vill ha bilder. Fast jag vet inte vem Ion var?

Faxlin
0

#10: Oups, slant lite på tangenterna där. Generad
Ion är nu borta och ersatt i föregående inlägg. ;-)

Audiatur et altera pars

Faxlin
0

#10: Tusen tack för bilderna. De finns nu utlagda i artikeln om järvar inne på iller.ifokus.
Mvh Åsa

Audiatur et altera pars