Fotoutmaning #24 Kommunikation
Hejsan! Då var det min tur att föra stafetten vidare. Det nya ämnet är kommunikation. Det kan tolkas på många sätt och du väljer hur. Låt fantasin flöde. Lycka till
Jag ser fram mot många spännande bidrag.
Om du utfört lättare bearbetning på bilden, skriv då gärna hur.
Sista dagen att posta ditt bidrag är den 15 september och vinnaren utses senast den 17 september.
Tidigare ämnen/utmaningar
#1 Något gammalt
#2 Något ungt
#3 Solljus
#4 Kyla
#5 Bekvämt
#6 Mod
#7 Vårkänslor
#8 Människor
#9 Glädje
#10 Sorg
#11 Action
#12 Färg
#13 Landskap
#14 Barnasinne
#15 Ljud
#16 Midsommar
#17 Bad
#18 Regn
#19 Annorlunda
#20 Mystik
#21 Ensamhet
#22 Hemligt
#23 Kontrast
Regler:
- Bifoga en bild som ni tycker representerar temat. Alla olika tolkningar av temat välkomnas.
- Max storlek på bilden är 800x600 pix.
- Lättare bearbetning av fotot som skärpa, kontrast och
nivåer är tillåtet. - Lägg gärna till information om var, när och hur.
- Personen som väljer temat utser "vinnarna" och den som kommer på första platsen väljer temat för nästa omgång.
- Utmaningen pågår i 7 dagar plus två dagar att utse "vinnarna.

TAHA ! *idé ploppar upp*
Nu är det bara att skicka in ditt bidrag. 
Kommunikation är temat, inte svårt va?

för övrigt så tycker ag att kommunikation var ett väldigt bra tema, det är bara att låta fantasin flöda.
Ska bli intressant att se allas bidrag!
Putt

Spelar det någon roll hur bra kameran är eller nåt? Just nu kan jag endast använda min mobilkamera :/
#6 Klart att det går bra med mobilkamera. Du använder vilken kamera du vill.

Men det är inte kvaliten på bilden ni kollar menar jag? ^^
Vad ska domaren svara? Inte bara kvaliten, utan också hur temat tolkats och utförandet totalt. Du är inte chanslös om du använder mobilkamera. Du är välkommen med ditt bidrag.
Med tanke på att bara 1 (ett) bidrag kommit hittills kan du som sämst komma på andra plats.

Vad bra! Nu ska man bara ladda över bilderna från mobilen dårå ^^

Kommunikation mellan människa och djur.
Agneta Hecht, medarbetare på gotlandsruss ifokus
www.vikingponnycenter.se
~~ Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ! ~~
Mycket intressant tema, och redan några riktigt bra tävlingsbidrag. Min semester började (äntligen!) idag, och det borde ge mig tid att kunna bidra med något. På gensyn!
mvh Martin
Putt

#14 Det måste väl vara du som har fotoat den?? =S
#14 och #19 Jag har kontaktat kristinah
Jag ber om ursäkt för min klantighet. Använde inte hjärnan tillräckligt. Lycka till tills jag hittar en annan bild.
Dagens putt
Fritt fram att skicka in ditt bidrag
.

#26 Inte för att verka alltför negativ, men tycker du att din bild är bra? Har du granskat den kritiskt själv innan du la upp den? Var finns sammanhanget med kommunikation?

Det är två som pratar med varandra… Vet att det inte är den bästa bilden, men, men…

Det var visst inte så stor skillnad men .. :P

Nu är det bara några timmar kvar för tävlingsbidrag.