Foto iFokus

Foto

Etikettkameror-objektiv-och-annan-utrustning
Läst 778 ggr
fiore
0

Billigare DJI Phantom

Min drömkamera är en DJI Phantom 2, jag tänker använda den till fina videoklipp (och foton) som ni kan se i denna http://youtu.be/ma0zeE5QOs8. Finns det andra helikopter som också ger bra stabilitet men fast är billigare? Och kamera för den delen. För en Phantom 2 har jag absolut inte råd med.. tacksam för tips!

don't let anyone destroy your happiness Pussmun

xla
0

Nej inte något nytt som blir vettigt. Leta begagnat

fiore
0

Gjort det under en längre tid. Hittar bara från 5500 kr till uppåt utan kamera

don't let anyone destroy your happiness Pussmun

xla
0

Det är väl runt där man hamnar

papa-bear
0

och utan kamera får du ju lägga till vad en gopro kostar, för det är väl det fästet som sitter på om jag förstått rätt.

MagArne
0

Det går att komma lite billigare undan om man köper lösa delar och chassie från ebay. Eller billigare o billigare, man får bättre grejer för samma pengar. Men det är fortfarande minst 5000kr man får lägga för att få något som inte är en leksak.

Värt att tänka på är att försöka beställa delarna så varje försändelse inte kostar mer än 300kr för att slippa moms och tull.

Men detta kräver mycket tid i efterforskning för att veta vad som är prisvärt men man lär sig och andra sidan extremt mycket.

DJI 450 eller den större hexacoptern 550 kan vara lämpliga ramar att bygga på. Klurar själv på en 550 i vinter.